Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 16/17

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...

'

Hva var oddsen for Barcelona videre til kvart forresten?

4. Jeg blir rik.

Ikke særlig til odds det, selv på en slik bombe. Ingen oddsselskaper som tør å sette høy odds på at Barcelona ikke vinner ting.

Lenke til kommentar

lurer på hvor mye barca betalte for dette

Synes det er sykt. Får 2 ekstremt billige straffer når dem virkelig trenger det. Og det er jo ikke første gang det er så tydelig ensida avgjørelser når det gjelder Barca i CL. Er vel mer penger å tjene på Barca videre enn PSG...

Skulle tro 4 linjedommere var nok til å ta unngå så grove feilaktige avgjørelser.

Men tenk om slangen Di Maria bare hadde sendt en pasning på tvers til Cavani da han kom alene med keeper...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Barca trenger ikke betale eller filme for å knuse andre lag. De knuser stadig vekk andre lag. De trengte egentlig kun en god dag.

Til vanlig kanskje, men ikke idag. Suarez burde fått sitt andre gule for filming (som sitt første) og dermed blitt utvist. Tror du Barcelona hadde klart de to siste målene med en mann mindre?

Lenke til kommentar

Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...

'

Hva var oddsen for Barcelona videre til kvart forresten?

4. Jeg blir rik.

Ikke særlig til odds det, selv på en slik bombe. Ingen oddsselskaper som tør å sette høy odds på at Barcelona ikke vinner ting.

Norsk Tipping er vel ikke kjent for å gi gode odds, men jeg gidder ikke registrere meg hos noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...