Tunky Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Herregud.. Jeg var og så kampen hos en kamerat. Jeg dro etter 85 min for å rekke siste buss. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...' Hva var oddsen for Barcelona videre til kvart forresten? 4. Jeg blir rik. Ikke særlig til odds det, selv på en slik bombe. Ingen oddsselskaper som tør å sette høy odds på at Barcelona ikke vinner ting. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 lurer på hvor mye barca betalte for dette Synes det er sykt. Får 2 ekstremt billige straffer når dem virkelig trenger det. Og det er jo ikke første gang det er så tydelig ensida avgjørelser når det gjelder Barca i CL. Er vel mer penger å tjene på Barca videre enn PSG... Skulle tro 4 linjedommere var nok til å ta unngå så grove feilaktige avgjørelser. Men tenk om slangen Di Maria bare hadde sendt en pasning på tvers til Cavani da han kom alene med keeper... 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Barca trenger ikke betale eller filme for å knuse andre lag. De knuser stadig vekk andre lag. De trengte egentlig kun en god dag. Til vanlig kanskje, men ikke idag. Suarez burde fått sitt andre gule for filming (som sitt første) og dermed blitt utvist. Tror du Barcelona hadde klart de to siste målene med en mann mindre? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Er lett å ''knuse'' det andre laget når du har dommeren på din side. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Lenge siden jeg har hatt det så morro med Barcelona. Helt greit at Sergi Roberto var den som avgjorde. Klar dive på Suarez da, men den første straffen var fair. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Første straffen var helt grei. Andre skulle vært gult for filming. Helt klart. Syk kamp uansett Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...'Hva var oddsen for Barcelona videre til kvart forresten? 4. Jeg blir rik. Ikke særlig til odds det, selv på en slik bombe. Ingen oddsselskaper som tør å sette høy odds på at Barcelona ikke vinner ting. Norsk Tipping er vel ikke kjent for å gi gode odds, men jeg gidder ikke registrere meg hos noen andre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Men tenk om slangen Di Maria bare hadde sendt en pasning på tvers til Cavani da han kom alene med keeper...This! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Leicester leder! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Og videre om dette står seg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Sevilla spiller dårlig, dette kan gå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Hah dæven! Får skikkelig blendende følelser for Leicester nå. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Smått komisk, Vardy tåler ikke mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå