Espp Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Fy faen. PSG og Suarez er en bolle med dritt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Glad jeg skrudde på i sluttminuttene her, er ikke fan av barcelona, men dette er helt rått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...Dollah dollah bills yo Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Det er vel den største snuoperasjonen ever. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Kunne ikke fått mer dommerhjelp Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Barca måtte filme seg videre. What else is new? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Sjukeste kampen jeg har sett Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Byttet til City med 5 minutter igjen av kampen også kommer det 6-1 opp på VGnett Det var forøvrig snakk om hele 30 kroner som innsats... Endret 8. mars 2017 av oOF Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 lurer på hvor mye barca betalte for dette Lenke til kommentar
Sound money Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Flaueste opptreden jeg har sett av et topplag. Sånn går det når man går ut på gressmatta for å forsvare seg. PSG taper helt fortjent. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Suarez er ikke blitt lettere å like mer årene. Faen for en type Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...' Hva var oddsen for Barcelona videre til kvart forresten? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Såg bare dei 8 siste minutten, men fyttikatta for ein kamp. Eg liker ikkje barca, men sånne fotball øyeblikk er jo sjukt uansett Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Byttet til City med 5 minutter igjen av kampen også kommer det 6-1 opp på VGnett Det var forøvrig snakk om hele 30 kroner som innsats... Med 90 i odds blir det jo cash money! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 lurer på hvor mye barca betalte for dette Barca måtte filme seg videre. What else is new? Barca trenger ikke betale eller filme for å knuse andre lag. De knuser stadig vekk andre lag. De trengte egentlig kun en god dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Da har jeg jinxet Barcelona, jeg satte penger på at de går videre...'Hva var oddsen for Barcelona videre til kvart forresten? 4. Jeg blir rik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå