OHJohansen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Lukter angivelig på muligheter for å styrke sitt Exynos-brikkesett.Samsung i samtaler med Nvidia og AMD Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Høres ut som gode nyheter for dem som venter på s8 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Høres ut som gode nyheter for dem som venter på s8 Var nå litt tidlig. Skal jo utvikles som gjerne tar noen år, s10 vil nå jeg tippe. Endret 14. september 2016 av per parker 2 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Høres ut som gode nyheter for dem som venter på s8 Var nå litt tidlig. Skal jo utvikles som gjerne tar noen år, s10 vil nå jeg tippe. Nå har jo Nvidia allerede GPUer til ARM baserte SoCer, men ja enig i at S8 er noe tidlig. Likevel, tar ikke så lang tid fra ny Mali til den er i Exynos. De kan få den til Note 8 vil jeg tro. Spørs hvor langt samtalene har kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg