Gå til innhold

Eric Andersen - The Songpoet

Pande

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig portrett , med stilig lys som danner konturen rund

artisten ,flott komponert og et absolutt must i s/hv.

Det er ikke ofte man kan "høre" musikken ved å se bilder men her er det sånn for meg .

Du har gjort en flott jobb med denne serien - all ære til deg Pål .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig portrett , med stilig lys som danner konturen rund

artisten ,flott komponert og et absolutt must i s/hv.

Det er ikke ofte man kan "høre" musikken ved å se bilder men her er det sånn for meg .

Du har gjort en flott jobb med denne serien - all ære til deg Pål .

Mvh

Alec

Takker for veldig fin kommentar Alec:-) Setter pris på den, særlig siden det kommer fra en musikkelsker.

Lenke til kommentar

Gnistrende god serie med forkjærlighet for V1 og V3.

Må bare se og forhåpentligvis lære.

Mvh Ragnar

Takker for veldig fin kommentar Ragnar:-) Har en følelse av at du også er glad i musikk, og da særlig fra "de gamle helter". Så da er vi nok i samme båt.

Når det gjelder å lære, så må en bare tørre og prøve seg, og selv har jeg nok et stykke igjen. men moro er det, og så prøver en jo og finne sin egen stil....

Lenke til kommentar

Flotte bilder, ikke skjønner jeg hvordan du får det til! Da tenker eg spesielt på at du får alt rundt artistene svart, gjør du det i etterarbeidet?

Takker så mye Skrulla:-) Hvordan jeg gjør det...Må bare se litt mørkt på tingene....Neida, det er å dra i kontraster på litt undereksponerte bilder, og litt metning i sortnivå. I tillegg ser jeg litt på metning av farger. Ikke alltid en får gode resultater, men her ble det greit:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...