Gå til innhold

Ørepropper til trening? Helst trådløse


thyes

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter trådløse buds som sitter godt nok til å kunne brukes under aktivitet som trening, terrengsykling og jobb. 

 

Jeg kjøpte nylig Jaybird Freedom etter å ha lest veldig gode omtaler om produktet. Fikk skryt på stort sett alt, lyden, batteritid, bluetooth-forbindelse og komfort. 

Det tok ikke mange dagene før jeg angret på dette kjøpet, proppene faller ut av ørene mine konstant. Ja, jeg har prøvd samtlige størrelser på buds og vinger, og prøvd å forkorte ledningen med de medfølgende knappene. 

 

Så dette blir sendt i retur i morra, komplett.no var veldig hjelpsomme med å opprette angrefrist på kjøpet. 

 

Jeg har hørt at Monster iSport Superslim skal være veldig komfortable, noen som har prøvd disse? 

 

Krav: 

 

* God lyd

* Komfort (må IKKE falle ut av ørene)

* Tåle en del, minimum er svettebeskyttede, stort pluss om de tåler regn

* Helst trådløse, men kan vurdere kablede buds

 

Er ikke interessert i standard headset/earcups, det må være propper/buds, dette pga. sykling - må kunne bruke hjelm. 

 

Prisklasse: Jeg får igjen 1500,- på returen av Jaybird proppene, så jeg tenker dette som makspris. Om det skulle finnes gode nok propper til en 500 lapp er selvfølgelig det helt konge. 

 

Tips tas i mot med stor takk :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...