D-Fender Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei, la meg begynne med et kortfattet hendelseforløp. I juni 2003 handlet jeg meg en XP2600 - 333Mhz FSB i god tro om at mitt hk som het(er) A7V333, selvfølgelig taklet 333MHZ FSB, men så viste seg å bli et problem, maskinen restartet etter kun kort tid med belastning. Trodde da at rammen var problemet, og siden jeg bare hadde pc2100 bestilte jeg en PC2700 brikke. Men pc funket fremdeles ikke. Begynte da å sjekke om mitt hk kunne ta en slik prossesor. På asus sin hjemme side fant jeg ut at kun er rev 2.0 kort kune det (med bios 1017) oppdaterte så min bios til ingen nytte. Kjører ASUS Probe og leser der at hk'et mitt er rev 1.xx som det står. Jeg var sikker på at det stor rev 2.0 når jeg kjøpte dette fra komplett (var seff fjernet fra hjemmesidene deres), og henvente meg derfor til support. De ba meg sjekke hjemmesidene til ASUS for å finne ut hvilke cpuer jeg kunne bruke. Etter mye om og men og bla bla bla. Kjøpte jeg et nytt hk fra komplett. ASUS a7n8X deluxe (KNALLKORT FORRESTEN). Og fikk tilogmed gratis frakt siden jeg "følte meg lurt av de." (KJEMPE RABATT, NOT) Til poengent. Oppdaget akkurat at hket er merket ASUS A7V333 mitt på og under det er det et lite klistermerke som det står 2.0 på! Da må det jo være et rev 2.0 kort. Hva betyr dette, er jeg blitt lurt av komplett? Noen som kjører f.eks XP2500/2600 på et sånn hovedkort? Noen som har noen tips om hva jeg kan foreta meg, er jo ikke interesert i å la komplett slippe helt gratis unna med dette...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå