AnnaTheBanana Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 hei! jeg er en 14 åring som lurer på om gta 5 er verdt pengene? vurderer sterk å kjøpe det, men vil bare høre med noen som har prøvd det. mange av vennene mine anbefaler det, så jeg tenker å kjøpe det. hvis du har spilt det, plis skriv hva du syns om det!!! takk på forhånd Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Vent til du blir eldre. 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Siden det er 18årsgrense, så er det vel lurt å vente. Ikkje vel Christian Thorkildsen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Siden det er 18årsgrense, så er det vel lurt å vente. Ikkje vel Christian Thorkildsen Helt riktig! *Sier den som spilte bf2 i bhg* @TS. GTA er ganske dødt den dag idag vil jeg si, men har du venner som forsatt spiller det så kjør på! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Det er forsåvidt bare et ruttent voldsspill i mine øyne. Mye grovere vold enn i mange krigsspill og man slår ned horer med balltre og stjeler pengene dems, etc etc. Det går dog an å gjøre mye annet rart, kjøre helikopter og bil for eksempel, men de fleste liker volden. Det er 18års grense av en grunn. Jeg føler jeg blir sint når jeg blir fortalt av bror på 11 at de sitter og spiller GTA, ikke bra av foreldrene. Edit; Du kan laste ned RapeLay og vise vennene dine, de vil nok storkose seg med det... Endret 13. september 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Æsj, en 14-åring, i hvert fall en som er litt vant med "forbudte" underholdningsprodukter fra før, tar ikke skade av GTA V. Tåler man å se moderne voksenserier som Sopranos, Dexter etc., vil man ikke ha problemer. Det er et av de beste spillene som er laget, med et produksjonsnivå som er milevis over noe jeg tror vi kommer til å se snurten av før oppfølgeren. Man trenger forøvrig ikke slå ned en eneste hore, selv om det - blant veldig mye annet - er mulig. Det er et åpent spill. Historien inneholder en teit og unødvendig torturscene, men ellers er det lite å rynke på nesen over. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Det er forsåvidt bare et ruttent voldsspill i mine øyne. Mye grovere vold enn i mange krigsspill og man slår ned horer med balltre og stjeler pengene dems, etc etc. Det går dog an å gjøre mye annet rart, kjøre helikopter og bil for eksempel, men de fleste liker volden. Det er 18års grense av en grunn. Jeg føler jeg blir sint når jeg blir fortalt av bror på 11 at de sitter og spiller GTA, ikke bra av foreldrene. Edit; Du kan laste ned RapeLay og vise vennene dine, de vil nok storkose seg med det... Hoho. jeg var en av de raringene som ofte fulgte "trafikk reglene" i spillet. Lekte litt politi også Gjaldt forøvrig både GTA1, 2 og 3. + litt i de siste spillene Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 GTA 5 er et knallbra spill som jeg vil anbefale til noen som er litt eldre Lenke til kommentar
AnnaTheBanana Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Takk for svar alle sammen. Og jeg vet at spillet har aldersgrense btw Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 I den andre tråden din, sa du speseifikt at du ikke likte voldelige spill eller spill du måtte ha god pc for å spille. Ut i fra det så ville jeg sakt nei, også der det det med alder da.... 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 For å ta et seriøst svar har jeg spilt alle spillene i serien unntatt GTA2, og jeg mener GTA5 er både det beste og et av de verste i serien. På mange måter er det det "beste" i serien fordi det er nok å gjøre, store områder å utforske, og man kan ha veldig mye moro med alt mulig tull. Men det er også det jeg liker nest minst, fordi historien er så rotete og hopper for mye fra karakter til karakter, og jeg klarte ikke å like noen av folkene man spiller. Det ble bare meningsløst rot for min del. Eneste jeg likte mindre var GTA4, fordi det ble alt for "seriøst" og manglet humoren fra de andre. Favoritten min så langt er uten tvil GTA: San Andreas. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) hei! jeg er en 14 åring som lurer på om gta 5 er verdt pengene? vurderer sterk å kjøpe det, men vil bare høre med noen som har prøvd det. mange av vennene mine anbefaler det, så jeg tenker å kjøpe det. hvis du har spilt det, plis skriv hva du syns om det!!! takk på forhånd Var det ikke du som ikke skulle ha voldsspill? Min mening om GTA V (og jeg har bare fullført 25%) er at det er veldig mye kjøring fra punkt A til B, som ikke er spesielt gøy, det er en del skyting, som er ok, ikke noe mer. Å utforske øya og bare teste ut alt man kan gjøre er artig enn så lenge. Det virkelige kjøttet i spillet er historien rundt karakterene, som for det meste går ut på å drepe eller stjele ting. Det er et veldig vellaget spill, og sikkert verdt et kjøp om du ikke har spilt noen tidligere spill fra serien, hvis du liker den type action. Endret 13. september 2016 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det er eit par scener som fekk meg, som er bortimot dobbelt so gamal som TS, til å vri meg. Dersom TS ikkje vil ha valdelige spel, bør han styre unna. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Siden det er 18årsgrense, så er det vel lurt å vente. Ikkje vel Christian Thorkildsen Helt riktig! *Sier den som spilte bf2 i bhg* @TS. GTA er ganske dødt den dag idag vil jeg si, men har du venner som forsatt spiller det så kjør på! Nei GTA V på PC er ikke "ganske dødt". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hvis man tar bort ting på tilbud, indietitler og DLC er GTA V det mest solgte* spillet på Steam, 17 måneder etter at det ble sluppet. Fortsatt til fullpris. *Med forbehold om at "top seller"-listen til Steam er sortert. Imponerende er det uansett. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det er en gjenganger på topplisten på Xbone og PS4 også. Sikkert en grunn til det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Spillet har i grunnen ingen konkurrenter. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Har du kraftig nok maskin til å kjøre spillet ? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Har du kraftig nok maskin til å kjøre spillet ? Man må ikke kjøre alt på ultra Selv om det hjelper hehe GTA V er et must å ha i spill samlingen sin. Alltid like action fylt. Helt til du glemmer å forsikre bilen din og en russisk missil sprenger deg å bilen til himmels Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Tryggeste kjøpet du kan gjøre. Spillet lever sitt eget liv online. Latterlig mye å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå