mozz Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har kjørt Norton antivirus 2002 i et par år snart og er veldig fornøyd med den. Jeg lurer på om det er noe vits i å kjøpe den nye versjonen, 2004? Jeg får jo hele tia de siste virusdefinisjonene, eller er ikke det nok? Er det noe nytt i den nye som jeg absolutt bør ha? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Her kan du selv se hva som er nytt. http://www.symantecstore.com/dr/sat/ec_MAI...&CACHE_ID=74456 Ser ikke så dumt ut i mine øyne å oppgradere, men det finnes jo andre programmer som har hjulpet oss med spyware o.l. Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Norton 2004 er det verste pisset som noensinne har blitt kokt sammen, inkludert alle virus osv. Installerte det på en maskin med virus. maskinen ble ubrukelig så lenge norton av 2004 var inne. Norton 2002 funket uendelig mye bedre.. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) i staden for å oppgradere til ny versjon bør du fokusere på å kjøre to program samtidig, eg gjer det, dreper nesten 50% ekstra med virus. på to år eller noko sånt har ikkje EITT virus komt inn på mi maskin, ikkje verst når du tenker på at eg får ~10 virusmailar per dag, kom ein berre på den tida eg brukte på å skrive dette innlegget. skal du holde programmet oppdatert trur eg at eg ville velgt nest siste versjon i staden for siste, for då slepp du bugs edit: du får i all fall ferre bugs Endret 1. desember 2003 av Eirik_R Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) i staden for å oppgradere til ny versjon bør du fokusere på å kjøre to program samtidig, eg gjer det, dreper nesten 50% ekstra med virus. på to år eller noko sånt har ikkje EITT virus komt inn på mi maskin, ikkje verst når du tenker på at eg får ~10 virusmailar per dag, kom ein berre på den tida eg brukte på å skrive dette innlegget.skal du holde programmet oppdatert trur eg at eg ville velgt nest siste versjon i staden for siste, for då slepp du bugs edit: du får i all fall ferre bugs Har faktisk hatt noen maskiner inne med virus OG to antivirusprogrammer installert. Det eneste av proggene drepte, var hverandre...faktisk er innlegget ditt det første stedet jeg ser hvor noen anbefaler å legge inn to programmer. Kom gjerne med en link for å motbevise det, men faktum er at jeg kun har sett advarsler mot å gjøre akkurat det du gjør. Når det gjelder NAV 2004 har jeg sett et par tester, og det får kritikk for å bruke uhørt mye systemressurser i forhold til tidligere utgaver, inkludert 2003. EDIT: Når det gjelder flere antivirusprogrammer på samme maskin vil jeg nevne at det faktisk finnes et alternativ med to separate scannemotorer som kom ut i år. Som jeg ikke husker navnet på i farta... Endret 1. desember 2003 av Muffinman Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 eg har i lang tid køyrt norton antivirus i forskjellige versjonar + avg antivirus frå grisoft og panda antivirus vekselsvis. ingen problem. gjorde det etter å ha lest i ein artikkel at det kunne vere lurt å gjere dette. har dessverre ikkje link til denne artikkelen, men eg går ut i frå at det var pcworld, dinside eller itavisen som skreiv den. då eg begynte å køyre dobbelt system var det faktisk på grunn av eit enormt virusangrep, over 650 stk samtidig, skjedde på ei natt. har køyrt dobbelt sida det. i den ekstreme infeksjonen var NAV hardast ramma og kunne difor ikkje gjere noko. fekk ein miniinfeksjon ein månad etterpå, den tok igjen ut NAV, men panda som eg køyrte då tok knekken på det, og alt eg trengde å gjere var å reinstallere NAV. det var eit virus i forrige veke som kom så langt at eg fekk beskjed om virusinfeksjon. medan eg skreiv dette innlegget tok eg 8 nye virus som prøvde å kome inn til maskina mi, alt vart stoppa i forsøket. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 medan eg skreiv dette innlegget tok eg 8 nye virus som prøvde å kome inn til maskina mi, alt vart stoppa i forsøket ikkje verst når du tenker på at eg får ~10 virusmailar per dag, kom ein berre på den tida eg brukte på å skrive dette innlegget Hva i all verden driver dere med siden dere blir så hardt ramma av virus? Jeg har hatt bredbånd i noen år nå og vært mer eller mindre konstant på nettet uten å fått ett eneste virus. Jeg har alltid brukt norton antivirus, og har aldri noen gang fått beskjed om at noe virus har prøvd seg på maskina mi. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg kjøpte den nye oppdateringen på €60 noen uker siden. Veldig fornøyd jeg Mange bra funksjoner som er veldig nyttige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå