Gjest Bruker-239845 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Joda, sant nok. Så jeg bør bare se ann hvordan ting går Generelt er dette puslete og pysete oppførsel. Jenter vil ikke ha en mann som føler seg frem, spør for mye og ikke tør å ta noe som helst risiko. Jenter vil bli ledet og jenter vil bli TATT av en sterk mann som vet hva han vil ha og ikke er redd for å vise det. Om du husker dette prinsippet alene så har du kommet en lang vei i kvinnenes land. Å bruse med fjærene og få seg noen knull med umodne jenter = komme lang vei i kvinnenes land? Neh, dette er den umodne guttens måte og er oppskriften på utilfredsstillende forhold, jamnfør denne. http://rawattractionmagazine.com/relationship-tantra/ Jeg har ikke sagt det du sier, men om det er slik du tolker det, så er det kanskje beskrivende for dine oppfatninger og egne begrensninger. Mener du at det er galt å være en sterk mann som vet hva han vil ha og ikke er redd for å vise det? Jenter tenner på menn, både ute på byen, i hverdagen og i monogame, forpliktende forhold. Det er så enkelt eller så vanskelig. Opp til deg og alle andre som skulle ha problemer på området. PS: Har ikke tid til å lese den lenken, men kom gjerne med en oppsummering om du mener den har noe av interesse. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Joda, sant nok. Så jeg bør bare se ann hvordan ting går Generelt er dette puslete og pysete oppførsel. Jenter vil ikke ha en mann som føler seg frem, spør for mye og ikke tør å ta noe som helst risiko. Jenter vil bli ledet og jenter vil bli TATT av en sterk mann som vet hva han vil ha og ikke er redd for å vise det. Om du husker dette prinsippet alene så har du kommet en lang vei i kvinnenes land. Å bruse med fjærene og få seg noen knull med umodne jenter = komme lang vei i kvinnenes land? Neh, dette er den umodne guttens måte og er oppskriften på utilfredsstillende forhold, jamnfør denne. http://rawattractionmagazine.com/relationship-tantra/ Jeg har ikke sagt det du sier, men om det er slik du tolker det, så er det kanskje beskrivende for dine oppfatninger og egne begrensninger. Mener du at det er galt å være en sterk mann som vet hva han vil ha og ikke er redd for å vise det? Jenter tenner på menn, både ute på byen, i hverdagen og i monogame, forpliktende forhold. Det er så enkelt eller så vanskelig. Opp til deg og alle andre som skulle ha problemer på området. PS: Har ikke tid til å lese den lenken, men kom gjerne med en oppsummering om du mener den har noe av interesse. Nå er det du som tolker meg. Søte personangrep du har. Om du ikke har tid til å få andre perspektiver enn ditt eget, er det ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå