RuneTh666 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Er det noe måte å streame fra PC til Xbox One? Vet det er det med PC -> PS men har ikke vært lenge nok i Xbox-familien til at jeg har funnet ut av det her Endret 13. september 2016 av RuneTh666 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Streame video eller skjermbildet eller spill? Fungerer bare å streame spill fra xbox til pc, men har du en gammel laptop kan du koble opp den å streame fra pc til pc med Steam. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kan man streame spill fra xbox til pc? Jeg har streamet video fra pc til xbox. Høyreklikk og "cast to device" fungerer også på xbox 360 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Video. Blir egentlig i stedet for å koble pc'en til tv med HDMI Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Kan man streame spill fra xbox til pc? Ja, bruk xbox appen på pcn i windows 10 for å streame. Må ha en xbox kontroller tilkoblet pcen og. Endret 13. september 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Slik jeg har forstårr play anywhere så er det spill som har en xbox og en windows verson og man kjøper begge når man kjøper spillet. Så synkroniseres savegames og spilldata via onedrive. At det ikke er noen streaming Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Slik jeg har forstårr play anywhere så er det spill som har en xbox og en windows verson og man kjøper begge når man kjøper spillet. Så synkroniseres savegames og spilldata via onedrive. At det ikke er noen streaming Nei at du får spillet både på PC og Xbox er i tillegg til at du kan streame fra Xbox til PC. Har spilt masse Xbox One på PCen når madammen vil se andre ting på flatskjermen i stua. Fungerer utmerket. Kontrolleren MÅ ikke være koblet til PCen heller, det funker fint å ha den syncet direkte med Xboxen også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det må jeg prøve Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Det jeg trenger hjelp til er å streame video'er som jeg har på pc over til XB1. Blir egentlig i stedenfor å koble pc til tv med hdmi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg bare høyreklikker på filen jeg vil spille av og finner xbox i menyen. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Jeg bare høyreklikker på filen jeg vil spille av og finner xbox i menyen. Hm, det hørtes skummelt enkelt ut. Jeg skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå