Cucumberwax Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Hei, ville bare sjekke om det var noen som fremdeles holder på med dette? Spilte det en del homebrewed campaigns før med noen venner i Drammen, men så begynte jeg å studere i utlandet og litt, og har derfor ikke fått spilt med noen på mange år. Akkurat nå holder jeg til i Bergen, er det noen som spiller fast nå som kunne tenke seg en +1? Eller noen som har lyst til å begynne, men som ikke har noen? Hadde vært gøy å fått noe til! Hvis det er ingen i Bergen er det jo ikke noe i veien for å få til noe på Roll20 heller. Er litt ute av trening, men har tilgang til bøker o.l. Endret 13. september 2016 av Cucumberwax 2 Lenke til kommentar
Kriros89 Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hei, jeg holder til i Vestfold og har akkurat kjøpt D&D 5e. har allerede samlet en gruppe for å prøvekjøre dette, vi startet på Lost Mine of Phandelver, dette var et togvrak av et eventyr. Dårlig DM, mye Status Quo og sjekking av regler. Jeg leter etter flere å spille med, enten ved å treffes eller over nettet med f.eks Roll20.net Gjerne noen med litt erfaring som kan hjelpe oss som ikke er helt trygge på systemet enda. Kontakt meg gjerne via mail til [email protected] eller via Skypenavn: Oxforth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå