nkrystad Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har en iPod og har tenkt litt på å skaffe meg et høyttalersystem til den, slik at jeg ikke trenger å bruke øretelefonene hjemme. I tillegg har jeg også tenkt til å koble systemet til PC'en slik at både iPoden og PC'en er koblet til samtidig. Dette er noen av alternativene: Sony SRS-RF90RK Sony SRS-Z1 Sony SRS-D313 Harman/JBL Creature Harman/JBL Invader Noen som har prøvd/har en av disse (hvordan er den)? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eg bryr meg ikkje om utsjånaden på ting, men den Sony SRS-RF90RK-tingen såg HEEEEERLIG ut! Skikkelig deilig design! Kjøp den! Hehe.. Dessverre ikkje noko hjelp for deg, men eg berre MÅTTE kommentere den.. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kjøp et helt vanlig Creative FPS1600 4.1 system Du trøng itj sånne dyre vara som du har fuinny der Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 http://www.flexi-data.no/visdb.exe?action=...up=108193&name= Disse gir en meget rask og fin bass.. For den prisen selvfølgelig. Vil ikke stolt på Frequency respons ,siden de alltid overdriver på det området ,men dette er et sett som gir mye for pengene.. Og jeg liker IKKE logitech sine høytalere siden subben er treeeg. Gir masse trøkk ,men passer dårlig på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå