Arodem Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Ønsker å knytte spillere sammen på nye måter – tror vi?Her er de første vage detaljene om Metal Gear Solid-skaperens neste spill Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Eineste detaljene eg trenger om dette spillet er at Hideo Kojima er involvert. Kunne forhandsbestilt før traileren. Lenke til kommentar
Meaki Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Eineste detaljene eg trenger om dette spillet er at Hideo Kojima er involvert. Kunne forhandsbestilt før traileren. THIS! Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Eineste detaljene eg trenger om dette spillet er at Hideo Kojima er involvert. Kunne forhandsbestilt før traileren. Helt enig. Spørs om han blir ferdig med spillet før vi alle ligger i graven da.. Kojima er jo ikke akkurat kjent for å ta snarveier haha Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Er dette mere zombie tull? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Er dette mere zombie tull? Mer zombie tull?? Dette har da ingenting med idiotien til Konami å gjøre. Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg håper så inderlig ikke at dette blir overhyped siden det er Hideo Kojima. Han har alltid levert nær perfeksjon etter min mening, men bare navnet har en tendens til å bli litt for høyt priset. Jeg har ingen tvil om at spillet blir bra, men det er så kjedelig om et spill blir delvis motatt fordi forventningene var noe annet enn det som blir levert. Det har vi jo sett flere eksempler av i år ^^ Forbrukerne ønsker seg noe annet enn det som spillselskapet hadde tenkt å levere, og derfor blir det slakt =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå