geekfreak Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Vi skal flytte inn i åpent kontorlandskap og da ønsker jeg å anskaffe meg øreplugger (ikke hodetelefoner). Ørepluggene vil bli brukt til telefonsamtaler og høre på musikk. Får man støydemping begge veier på øreplugger og hvor godt fungerer det? Har noen anbefalinger til øreplugger for dette formålet? Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Finnes rimeligere alternativ? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Avhenger av om du skal ha aktiv eller passiv støydempning. Passiv; Etthvert sett som er in-ear buds ville jeg tro,velg og vrak Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Et rimelig alternativ er som technicality sier å ikke kjøpe aktiv lyddemping. Kjøp heller bedre lydisolerende plugger: http://www.complyfoam.com/products/t-series/ Selv har jeg Denon AH-NC600 som har aktiv lyddemping og glimrende lyd, men lyddempingen er egentlig bare ordentlig effektiv på fly, Comply Foam pluggene jeg kjøpte til de demper lyden bedre enn den elektroniske lyddempingen. Endret 13. september 2016 av nilsch Lenke til kommentar
technicality Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 En annen ting jeg kan legge til om bose pluggene, lyden uten lyddempingen på er til å grine av...sjeldent jeg har blitt så skuffet. Kjøp deg heller valgfritt earbuds, sleng på comply tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå