Gå til innhold

Arbeidsuke hos Komplett


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 13 år, jeg går I 9. klasse. Jeg har tenkt å søke om arbeidsuke hos Komplett, de har 2 avdelinger som jeg kan "jobbe" I:

Returavdeling – jobber med rutinerte produkter, test evt. feil etc.

PC- avdeling – jobber med å plukke ut pc deler, monterer Komplett PC.

Jeg lurer på om noen dere kjenner eller dere har noen anbefalinger til hvilken avdeling jeg bør søke på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har også en salgsavdeling men spørs de vil ta inn nybegynner der.

Har aldri jobbet hos komplett, kun i elkjøp for en kort periode.

 

Så vil si begge delene er greit hvis du får tilbud om det. Tror det er lettere å få avtale i returavdelingen.

Da PC avdelingen kan mere skje feil, vil nok ha folk over 18 år da som kan holdes ansvalig hvis pcene blir skadet eller ligdene.Selv sikkert forsikringene eller produsentene tar kostnaden er det ikke sikkert de vil godta folk under 18 år der.

så kanskje returavdelingen er det letteste for deg?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

De har også en salgsavdeling men spørs de vil ta inn nybegynner der.

Har aldri jobbet hos komplett, kun i elkjøp for en kort periode.

 

Så vil si begge delene er greit hvis du får tilbud om det. Tror det er lettere å få avtale i returavdelingen.

Da PC avdelingen kan mere skje feil, vil nok ha folk over 18 år da som kan holdes ansvalig hvis pcene blir skadet eller ligdene.Selv sikkert forsikringene eller produsentene tar kostnaden er det ikke sikkert de vil godta folk under 18 år der.

så kanskje returavdelingen er det letteste for deg?

Jeg tror også at det er enklere å komme inn I Returavdeling en, de sendte mail at det var de avdelingene folk under 18 år kunne jobbe I.
Lenke til kommentar

De har også en salgsavdeling men spørs de vil ta inn nybegynner der.

Har aldri jobbet hos komplett, kun i elkjøp for en kort periode.

 

Så vil si begge delene er greit hvis du får tilbud om det. Tror det er lettere å få avtale i returavdelingen.

Da PC avdelingen kan mere skje feil, vil nok ha folk over 18 år da som kan holdes ansvalig hvis pcene blir skadet eller ligdene.Selv sikkert forsikringene eller produsentene tar kostnaden er det ikke sikkert de vil godta folk under 18 år der.

så kanskje returavdelingen er det letteste for deg?

Jeg bor I Drammen, å ta bussen fram og tilbake til Sandefjord er unødvendig, har noen et forslag som er effektivt, arbeidsuka er 4 dager
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...