Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Gatekatta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kanskje like greit med uskarpe brosteiner for ikke å ta for mye oppmerksomhet fra svartkatta med litt hvitt på for ikke å bli beskyldt for ulykker og det som værre er. Siden blikket vender oppover og ikke mot fotografen er det kanskje no' fugl oppi der som den gjerne skulle hatt til festmåltid? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Kanskje like greit med uskarpe brosteiner for ikke å ta for mye oppmerksomhet fra svartkatta med litt hvitt på for ikke å bli beskyldt for ulykker og det som værre er. Siden blikket vender oppover og ikke mot fotografen er det kanskje no' fugl oppi der som den gjerne skulle hatt til festmåltid? Roar Hele bildet var skarpt i utgangspunktet, men jeg valgte å gjøre alt annet en pusen uskarp for å gi den litt mer fokus. Det er mulig det er en fugl den titter på, det fikk jeg ikke med meg Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kanskje like greit med uskarpe brosteiner for ikke å ta for mye oppmerksomhet fra svartkatta med litt hvitt på for ikke å bli beskyldt for ulykker og det som værre er. Siden blikket vender oppover og ikke mot fotografen er det kanskje no' fugl oppi der som den gjerne skulle hatt til festmåltid? Roar Hele bildet var skarpt i utgangspunktet, men jeg valgte å gjøre alt annet en pusen uskarp for å gi den litt mer fokus. Det er mulig det er en fugl den titter på, det fikk jeg ikke med meg Som du ser av min første kommentar så er jeg enig med deg i dette tilfellet fordi brosteinene i full skarphet ville rappa mesteparten av oppmerksomheten. R. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Mon der kom en fisk ned til katten eller hvad venter den på :-) sødt billede 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Ligner litt på katten vi hadde her hjemme for noen år siden. Ser oppmerksomt opp på noe, kanskje er den litt utrygg på fotografen ? Fint fokus på katten. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Kanskje like greit med uskarpe brosteiner for ikke å ta for mye oppmerksomhet fra svartkatta med litt hvitt på for ikke å bli beskyldt for ulykker og det som værre er. Siden blikket vender oppover og ikke mot fotografen er det kanskje no' fugl oppi der som den gjerne skulle hatt til festmåltid? Roar Hele bildet var skarpt i utgangspunktet, men jeg valgte å gjøre alt annet en pusen uskarp for å gi den litt mer fokus. Det er mulig det er en fugl den titter på, det fikk jeg ikke med meg Som du ser av min første kommentar så er jeg enig med deg i dette tilfellet fordi brosteinene i full skarphet ville rappa mesteparten av oppmerksomheten. R. Jeg skjønte det Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Mon der kom en fisk ned til katten eller hvad venter den på :-) sødt billede Den var nok bare litt nysgjerrig tenker jeg. Takk for kommentar Sus! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Ligner litt på katten vi hadde her hjemme for noen år siden. Ser oppmerksomt opp på noe, kanskje er den litt utrygg på fotografen ? Fint fokus på katten. Mvh Ragnar Det er koselig med katt, jeg har sjøl tre stykker. Mye selskap i dem. Jo, den var nok litt utrygg på meg, ville ikke klappes i hvert fall. Takk så mye for kommentar Ragnar! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Nice picture of Street Cat, Lady Helene Best regards Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Cool cat flott portrettert i sitt rette element , flott med uskarpe omgivelser rundt katten . Flott naturlig fargepalett og flott komponert . Denne er kliss lik en katt vi hadde for mange år siden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Nice picture of Street Cat, Lady Helene Best regards Leif Thank you Mr.Leif Kisses from the cat lady Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Nice picture of Street Cat, Lady Helene Best regards Leif Thank you Mr.Leif Kisses from the cat lady Thanks my queen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg