Gå til innhold

Gatakatta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje like greit med uskarpe brosteiner for ikke å ta for mye oppmerksomhet fra svartkatta med litt hvitt på for ikke å bli beskyldt for ulykker og det som værre er.

Siden blikket vender oppover og ikke mot fotografen er det kanskje no' fugl oppi der som den gjerne skulle hatt til festmåltid?

Roar

Hele bildet var skarpt i utgangspunktet, men jeg valgte å gjøre alt annet en pusen uskarp for å gi den litt mer fokus.

Det er mulig det er en fugl den titter på, det fikk jeg ikke med meg :)

Lenke til kommentar

Kanskje like greit med uskarpe brosteiner for ikke å ta for mye oppmerksomhet fra svartkatta med litt hvitt på for ikke å bli beskyldt for ulykker og det som værre er.

Siden blikket vender oppover og ikke mot fotografen er det kanskje no' fugl oppi der som den gjerne skulle hatt til festmåltid?

Roar

Hele bildet var skarpt i utgangspunktet, men jeg valgte å gjøre alt annet en pusen uskarp for å gi den litt mer fokus.

Som du ser av min første kommentar så er jeg enig med deg i dette tilfellet fordi brosteinene i full skarphet ville rappa mesteparten av oppmerksomheten.

R.

Lenke til kommentar

Roar

Som du ser av min første kommentar så er jeg enig med deg i dette tilfellet fordi brosteinene i full skarphet ville rappa mesteparten av oppmerksomheten.

R.

Jeg skjønte det Roar ;)

Lenke til kommentar

Ligner litt på katten vi hadde her hjemme for noen år siden. Ser oppmerksomt opp på noe, kanskje er den litt utrygg på fotografen ? Fint fokus på katten.

Mvh Ragnar

Det er koselig med katt, jeg har sjøl tre stykker.  :wee:   Mye selskap i dem.

Jo, den var nok litt utrygg på meg, ville ikke klappes i hvert fall. :)

Takk så mye for kommentar Ragnar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Cool cat flott portrettert i sitt rette element , flott med uskarpe omgivelser rundt katten .

Flott naturlig fargepalett og flott komponert .

Denne er kliss lik en katt vi hadde for mange år siden .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...