Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) tenker å kjøpe golf4 1.8t. Bilen er innbrudds bil og mangler dør lås cylinder? Samt er panser lås ødelagt, og bakre dør venstre den lille ruta knust. Det jeg lurer på er hvilken muligheter er det å fikse det lille lås greiene på førerdøren, må man skifte nøkkel på alle dører samt tenninga? Endret 12. september 2016 av Slettet+9813241234 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Du må ikke skifte alle låser hvis du syns det er greit å bruke 2 nøkler, en til å låse opp, og en til å starte. Jeg går ut ifra at bilen ikke har fjernstyrt sentrallås? Har du fjernstyrt sentrallås kan du enten sette på et blindlokk, slik du har på passasjersiden, eller sette i en annen låsesylinder. Hvis du vil ha samme nøkkel til alt, må du skifte låsesylinder i venstre fordør, tenning og bakluke. Skifter du tenningslås må du enten flytte over startsperre chip fra gammel til ny nøkkel, eller få kodet startsperren mot ny nøkkel. Lenke til kommentar
joka Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 det er fullt mulig å bestille låssylinder til den nøkkelen du har, men det er bare eier som kan gjøre det. (Møller selger ikke nøkler / lås til andre enn eier) så du må nok vente til du har kjøpt bilen. 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) En merkeforhandler med respekt for seg selv burde kunne bestille låsesylinder som passer bilens eksisterende nøkkelkode. Edit: to sjeler, en tanke... Endret 13. september 2016 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Aha, men er det en del som koster mye eller? Hørt at mye med nøkler kan være drøyt dyrt. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Møller kan bestille låsesylinder på bilens Chassis nr. Tar ca 1 uke fra bestilling til den er ankommet. Litt lengre tid til eldre modeller. Ingen retur, da den er spesialbestilt Får jeg skilt nr. kan jeg kanskje finne pris. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Aha, men er det en del som koster mye eller? Hørt at mye med nøkler kan være drøyt dyrt. Takk for alle svar Jeg byttet nylig låsesylinder på en Mk4 Polo. Kostet 2400,- ferdig installert hos Nordlie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå