apekatt1333 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 jeg er egentlig ganske redd for og bli skallet, og jeg merker att jeg har mistet litt hår. men kan jeg gå til lege og spørre eller noe sånnt? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvis legen kunne gjøre noe, tror du det ville gått skallede folk rundt? 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvis legen kunne gjøre noe, tror du det ville gått skallede folk rundt? Ja. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Hvis legen kunne gjøre noe, tror du det ville gått skallede folk rundt? Se hvor mange folk som går rundt med kviser? Feite? Dårlig hår? TS: Gjør litt research på nett, så finner du svaret. Bruk noen timer. Kommer ann på korsen du blir skalla (kor det starter osv), så er det noen medisiner/spray som kan hjelpe deg (kanskje). Så fremt du er villig til å bruke de kvar dag. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Så sant du ikke er syk eller har en eller annen sykdom som gjør at du mister hår.. så er det desverre veldig lite man kan gjøre for å forhindre det.. Det er enzymer som omdanner testosteron til dihydrotestosteron, et hormon som blant annet gjør hårene på hodet kortere og tynnere. Det finnes medisiner som kan hemme enzymene, men det kan gi en bivirkning av svekket sexlyst og ereksjonsproblemer.. Det kan derimot ikke gi tilbake hår man allerde har mistet... Google more: http://forskning.no/aldring-menneskekroppen/2012/02/hvorfor-blir-menn-skallet Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 nei, ikke vær redd for det. Har 3 kompiser som er skalla, ALLE har virkelig attraktive damer, så slapp HEEELT av du. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 jeg er egentlig ganske redd for og bli skallet, og jeg merker att jeg har mistet litt hår. men kan jeg gå til lege og spørre eller noe sånnt?Nå kom det en artikkel i VG+ som forteller om alternativene: http://pluss.vg.no/2016/11/02/2592/2592_23834922?row=3#xtor=CS1-1-23834922%5BSlik+kan+du+unng%C3%A5+h%C3%A5rtap%5D Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Det er nok en del ting som kan forhindre tidlig skallethet. F.eks å unngå stress, spise riktig og unngå ting i hodebunnen som kan føre til hårtap. Unngå tørr hodebunn og flass! Finn riktig løsning på slike problemer. Flass forårsakes av typer fungus og skader både hodebunn og sikkert hårrøtter også. DHT som noen skriver om her er et biprodukt av testosteron, så det er vel også hensiktsmessig å leve en livsstil hvor du unngår å skape høyt DHT nivå. Det går an å forebygge DHT i hodebunnen før du blir skallet, altså, øke tiden det tar å miste hår på grunn av DHT. Rogain eller noe slik, shampoo som forebygger DHT i hodeskallen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Verdens mest sexy mann er som oftest skalla, så du skal ikke være så bekymret for det. Har flere kompiser som har mistet håret, alle av dem har virkelig hotte damer, så slapp av. Miste håret er noe ekte menn gjør, dont worry. Anonymous poster hash: 2daac...25c Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Ja, du kan helt klart gå til lege og spørre om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå