AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg er veldig husredd. Hva skal jeg gjøre for og bli kvitt dette? Har ganske nylig flyttet for meg selv, før det bodde jeg med samboer og da var det null problem. Tenkte så at det kom til og gå over kansje av seg selv ganske fort. Men det gjør ikke det. Det blir veldig dårlig og lite søvn. Sliten og trøtt om dagene. Og redd om kveldene og natta. Noen som har noen tips?? Anonymous poster hash: 3ed9d...951 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Skaff deg en katt/hund?De gir godt selskap og du vil ikke føle deg alene.De pleier også å registrere evt. uvelkommne mennesker rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg kjenner meg litt igjen, når jeg flyttet inn der jeg bor nå var jeg veldig urolig på kveldene. Når jeg skulle legge meg hadde jeg en merkelig angstfølelse av en eller annen grunn, måtte ligge med lyset på og slikt som egentlig er helt patetisk for en mann midt i 30-årene. Har egentlig ikke så mange tips enn å bare prøve slappe av og la det gå over, etter noen uker gikk det seg til for meg og den ekle følelsen forsvant av seg selv Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det er jo enkelte som føler seg tryggere ved å installere alarm. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg husker jeg var slik tidligere. Særlig de årene jeg nylig flyttet inn i hybel/leid leilighet med nye lyder. Men for meg gikk dette over/jeg vokste det av meg. Du kan jo prøve følgende: Sett deg ned med et ark og lag en liste over det du er redd skal skje/ det du ser på som negativt med å være alene Deretter lister du opp det som gjør at du føler deg tryggere i hjemmet. Du trenger ikke skrive dette til oss. Poenget er at dette kan hjelpe med å gi deg et raskt overblikk over "situasjonen" og kanskje finner du noe som demper angsten. Alternativ 2: Få kompiser til å komme over på besøk litt oftere en periode, føler du deg mer husvarm og mindre redd etter dette? Er det mer angst om kvelden/i mørket? Hjelper det med mer belysning i hjemmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå