h-a Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Tja Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Meget oppfinnsomt og kreativt motiv. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 La du kamera i tørketrommelen??? Hva bildet som sådant gjelder så ville jeg klonet vekk det lyse elementet som stikker ned fra øvre ramme og tatt muligens 1 cm beskjæring nede for å unngå linje ut i nedre venstre og fjerne lite element i nedre høyre hjørnet. Jeg tror det jeg foreslår vil høyne bildet ytterligere. Men det er det du som skal se på og avgjøre. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 La du kamera i tørketrommelen??? Hva bildet som sådant gjelder så ville jeg klonet vekk det lyse elementet som stikker ned fra øvre ramme og tatt muligens 1 cm beskjæring nede for å unngå linje ut i nedre venstre og fjerne lite element i nedre høyre hjørnet. Jeg tror det jeg foreslår vil høyne bildet ytterligere. Men det er det du som skal se på og avgjøre. Roar Satte ikke igang tørketrommel. Enig i kuttforslag oppe. Nede ønsket jeg å bevare disse rundingene. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Meget oppfinnsomt og kreativt motiv. Takk, prøvde å få litt dybde i motivet ved hjelp av den lille blenderen Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Ok.Ser på Exif data at du har brukt f23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg