Gå til innhold

Koffein

Anbefalte innlegg

Det som virkelig ikke er arti er å våkne opp på "akuttmottaket" etter en liten runde epilepsi og lure på hva f*** som har skjedd :wallbash:

Enda mindre gøy når du fann ut at det helt nye Koss headsetet var totalvrak :realmad:

Fant ut at det er viktig med søvn på lan!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var ikke like ille med meg da, stod i gangen på tg, hadde hatt litt lite søvn, og beveget meg litt for lite, datt vist over ett bord i gangen i ett forsøk på å sette meg på en stol 2m unna, husker at jeg begynnte å se fler å fler stjerner, til jeg ikke så noe, kjennet ikke at jeg datt over bordet :no:

kunne vist gått riktig ille hvis det ikke hadde skjedd, fikk beskjed av medic om å få meg time hos legen fortest mulig...

hadde det vart en stund til kunne jeg vist fått blodpropp, og muligens ett hjerteattack, fikk noe som ble kalt flysyke...

var tilbake på plassen min ca 12 timer etter, medic passet på meg hele natta...

etter det har jeg alltid vært aktiv, og sovet nok.

Lenke til kommentar

Oi. Var på byLAN (mitt første LAN) i høstferien, og sov ikke mer enn 2 timer per døgn, mem det gikk fint siden det bare var et 48h-party.

</off-topic>

Vet ikke om noen norske butikker som selger koffeinsåpe o.l., men jeg vet at thinkgeek.com har masser av det.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva som er "tøft" eller "gøy" med å være lengst mulig oppe av gangen. Når jeg er på lengre lan, pleier jeg alltid å ha minst 5timer søvn pr natt, gjerne mer. Og når man er på tg, så går det an å stikke nesa si ned i Hamar sentrum, gå ut med gjengen du reiser med å spise o.l!

For å si det sånn, jeg vet hvor "kult" det er å ikke sove. Har slitt med søvnproblemer en liten periode i høst selv. - Hvor jeg sov 2 ganger i uka, og da ikke mer enn 6-7timer hver gang. For å si det sånn, 12-14timer søvn i uka, med full skolegang osv, er ikke noe å satse på :scared: - Nei, ta heller vare på kroppen din så lenge du har den! :thumbup:

Magnus

Lenke til kommentar
og husk å ikke bare sitte der, vær aktiv...

Ja det er så forbanna morsomt når noen idioter begynner å spille fotball eller herje med noe i nærheten av der du sitter ved PCen. Ikke nok med at det støyer og irriterer, men de som holder seg aktiv på denne måten blir jo svette og begynner å lukte, kvalmt å sitte vedsiden av noen som lukter gammel mann. Hold dere i ro, men trekk litt frisk luft innimellom kanskje. (arranger en tur så går du 100 m og så kommer du tilbake og gamer på nytt ;) )

det er lov og dusje... bare så du vet det :green::p

og uansett så blir du sinnsykt våken av en god dusj ;)

(husk på lan er det KRAV og dusje vær morgen...) <-- javel... den er det mange som holder...

Det viktigste av ALT: :sleep::sleep::sleep::sleep:

Eller så ender du opp som: :dribble::dribble::dribble:

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...