Mad_Max Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har kjøpt meg en Logitech MouseMan Dual Optical.Suveren mus og bruke men jeg har litt problemer med den i spill.Jeg får fks ikke brukt rulle knappen på musa.Tykker jeg på miderste knappen så kommer den web funskjonen opp midt i spillet.Jeg vet at dette kommer av mousevare som jeg har innstallert på manskinen.Hadde samme problem med min tidligere Logitech tråløse mus.Men da lot jeg bare være og innstalere driverene.Det må vell være en slags funksjon som man kan bruke for at dette ikke skal komme opp midt i spillet.Jeg holder¨på og eksplodere når dette skjer midt i en heftig kamp inne i medal of honor:( takker for tips Lenke til kommentar
ponke Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Enkelt, slå av webwheel, det er jo, synes jeg i alle fall, en helt latterlig funskjon. Og velg å bruke den som et vanlig scrollehjul istedet. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Det hjelper ikke.De eneste knappene på musen som virker i spill er høyre og venstre.Hvordan har dere instilt musen deres. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Ikke legg inn musedriverne, det pleier å gjøre susen =) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tøys. Sus på med driveren. Da kan du prog. knappene til nesten hva du vil. Funker fett i Win2k her. Tilogmed tommelknappen er i full sving Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 21:17, Baltazar skrev:Tøys. Sus på med driveren. Da kan du prog. knappene til nesten hva du vil. Funker fett i Win2k her. Tilogmed tommelknappen er i full sving Joda alle kanppene viker nå jeg er på nettet og slik men der under spill at det ikke virker. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har samme problem. Får ikke brukt scrollhjulet og tommelknappen i spill.. og jeg har prøvd både med og uten mouseware. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg la inn driveren... Og det funker fett! Knuser masse i MedalOfHonorAA! Og andre spill... Ikke alle spill som takler fjerde-knappen, though. Har bundet den til å være backspace. Og hjulet-når-det-trykkes-ned er "middle button"... Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Tror faktisk at mouseware lar deg bestemme om du vil bruke web-wheel eller vanlig scrolling.... Selv har jeg satt hjulet til å scrolle mellom våpen og dukke når jeg trykker den ned og tommelknappen til å hoppe....(i UT da selvfølgelig) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Det du må gjøre er å fjerne driverne du innstallerte for musa..Jeg ble så jæ*** forbanna hver gang jeg skulle gå inn i et fly eller en bil i operation flashpoint! Da kom det stygge webwheelet opp! fjern driverne med en gang! Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: On 2002-02-27 10:49, Draco skrev:Det du må gjøre er å fjerne driverne du innstallerte for musa..Jeg ble så jæ*** forbanna hver gang jeg skulle gå inn i et fly eller en bil i operation flashpoint! Da kom det stygge webwheelet opp! fjern driverne med en gang! ... det er jo bare å konfigurere musa, da. Fjern webwheel i kontrollpanelet og erstatt den med noe praktisk. Æ'kke nødvendig å fjerne noen drivere - bare man _gidder_ å konfigurere skikkelig én gang. Bruk litt wetware før dere rakker ned på hardware og software. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har selv en Logitech iFeel Mouseman som er optisk. Da jeg hadde lagt inn driveren (på W2k Pro SP2) så virket ikke rulle eller noe i spill. Jeg fikk derfor et hint (på et annet forum) at man skulle installere driveren, konfigurere og så fjerne driveren igjen. Det som da skjedde var at noen av instillingene ble igjen (trolig i registry) og det ville da fungere også i spill. Jeg prøvde dette og her fungerer det som bare det. Dette løste de problemene jeg hadde med Logitech musen. Er jo fortsatt spill som ikke støtter tommelknappen o.l., men det har jo ingenting med driveren eller musen å gjøre. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 OK.. jeg fixa det slik: mouse1/left: click/select mouse2/ringt: contextmenu/alternate select mouse3/middle: middle button mouse4/thumb: internett back command acceleration: no speed: fastest!!! Kjører win2k SP2 og mouseware 9412b004en.exe middle button og hjulet funker fett i CS ikke mouse4 da men... (mouse 4 og 5 funker forsåvidt med M$ intellimouse v3.0) hvis mouse4/tommelen bindes til backspace eller.no så skal den vel funke! men husk og sett acceleration på no og speed på fastest (max).. da blir aimen digg i cs! og mekk aimen i console, gjerne: sensitivity 2.1337 :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå