Gå til innhold

Hjelp parabol Canal digital!

Anbefalte innlegg

Hei, flyttet inn i nytt hus hvor tidligere eier hadde parabol fra Canal digital. Ingenting av Cabler eller tallerken har vært rørt siden de brukte det sist. Boksen hentet jeg ned fra hytta på søndag og da virket både den og kortet dom det skulle. I dag når jeg kobler til her hjemme så finnes det ingen kanaler og når jeg skal søke inn kanaler kommer det bare opp:"finner ikke signal. Kontroller at signalkablene og parabolen er riktig tilkoblet? Da jeg ringte Canal digital fikk jeg beskjed om å skjære bort en del av ledningen og sette alt på på nytt(har gjort, ingen endring) da det kunne være problemet. Jeg har fått beskjed om å trykke på av og på knappen på selve dekoder ledningen 4 ganger etter hverandre for at den skulle" kalibrere" på nytt(ingen nytte) og det siste jeg fikk beskjed om var å koble fra og til hodet på parabolen... Men mer utdypende enn det fikk jeg ikke. Hva gjør jeg?? Vært uten tv på siden 28 aug. Og brukt opp all mobildata på å streame over smart tv(har ikke Internett heller enda, venter på fiber).. Hilsen frustrert kvinnfolk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...