Kneipp Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hilsen, ALLE mobiloperatører i Norge. Kartellvirksomhet? mm.. maybe..?Men... har de kapasitet til mer dataforbruk..? å ja, de vil ha mer. gimme more.. Snodige greier Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Alle tre mener du? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ice har vell ikke dette enda. Men dette kan virke som en "test" hvor mye fart som er nominell bruk ja det vil være "høyt" første par ukene men så stabiliere seg igjen, Jeg tipper at over nyåret kommer alle med nye abo, der hastigheter er med tilpasset. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Mulig det. Jeg bidrar iallfall dårlig siden jeg kun streamer spotify og nettradio, men der gjør jeg i 8 timer om dagen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Hadde ikke helt fått med meg det. Plutselig hadde jeg 188 / 47 Mbps via Telenor Bedrift (15 GB) netto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Vent til statistikken fra Ookla blir publisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå