neb Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hei hei.. jeg har nå klokket min amd athlon xp 2400 (2,04 GHz) til en amd athlon xp 2700.. det går super smooth og kjører mye mer stabilt enn noen gang før, men vet noen hvor høyt jeg kan klokke denne prosessoren? er det slik at ting blir ustabilt når det blir for varmt? eller kan jeg svi prosessoren uten at den gir noen form for for varsel? lurer også på om det er noen bra varme måle programmer, som kjøres i Windows som kan anbefales!! blir gla for alle fornuftige svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er pcen din stabil så kan du umulig ha klokket noe for mye. Lenke til kommentar
neb Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Er pcen din stabil så kan du umulig ha klokket noe for mye. ok.. klokke mer! klokke mer! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 lurer også på om det er noen bra varme måle programmer, som kjøres i Windows som kan anbefales!! blir gla for alle fornuftige svar Hardware Sensors Monitor. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg pleier å kjøre et stresstesteprogram, f.eks. Sisoft Sandra og så kjøre Burn in Wizard. Da kan man sette opp bare CPU testene. Et annet alternativ er Prime95. Lenke til kommentar
Proteuz_4 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Ta en titt på http://www.cpudatabase.com/CPUdb/ for å se hvor langt andre har klokket sine respektive Intel / Amd prosessorer . Du kan nok sikkert få enda litt mere ut av den! Kommer jo selvfølgelig ann på type kjøling du har og selvfølgelig. Ellers så er at annet program for å sjekke varmeutvikling : Winbond HardWare Doctor Lykke til opp i mhz`ene, men vær forsiktig også! Endret 26. november 2003 av Proteuz_4 Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Ta en titt på http://www.cpudatabase.com/CPUdb/ for å se hvor langt andre har klokket sine respektive Intel / Amd prosessorer . Du kan nok sikkert få enda litt mere ut av den!Kommer jo selvfølgelig ann på type kjøling du har og selvfølgelig. Ellers så er at annet program for å sjekke varmeutvikling : Winbond HardWare Doctor Lykke til opp i mhz`ene, men vær forsiktig også! takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå