AnnaTheBanana Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Jeg liker ikke sånne voldelige skytespill og sånn. Og et som man ikke trenger sånn gaming-pc osv. (har bare vanlig pc). Prisen er ikke så veldig nøye, men vil ikke ha et superdyrt spill heller. Så hvis du vet om noen passende videospill ville jeg blitt glad om du svarer!! (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Prøvd Portal? Ligger på steam både 1 & 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Rayman Origins og Legends. Begge to har demo på Steam, så du kan finne ut om de er noe å bruke penger på. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Portal (2) var visst pop blant noen jenter om jeg ikke husker feil. Civilization V og det kommende VI om du har interesse i strategispill, walking dead: season 1 og wolf among us om du synes historiedrevne spill er moro. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Om du laster ned Uplay så kan du laste ned Rayman Origins GRATIS. Men vær rask da spillet forsvinner snart og blir erstattet med et ana spill som også blir gratis. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Minecraft eller The Sims? 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Dersom engelsken din er ålreit kan jeg anbefale Stardew Valley: http://store.steampowered.com/app/413150/?l=norwegian Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Jeg bifaller Stardew Valley. Det er veldig jentete. Og FEZ, det er et kongespill hvis man liker den typen spill da. Endret 12. september 2016 av vidarkri Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Da er det greit å vite hva du har spillr før så vi har et utgangspunkt. LEGO Marvel er et artig spill som krever lite av maskinen Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Kommer jo veldig an på hva du liker. Hva har du spilt og likt før? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Om du laster ned Uplay så kan du laste ned Rayman Origins GRATIS. Men vær rask da spillet forsvinner snart og blir erstattet med et ana spill som også blir gratis. Kongetips, visst ikke at Ubisoft også har begynt med gratisspill. Neste gratisspill er forøvrig The Crew som er ett artig bilspill å spille viss man har flere venner som spiller det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Jeg liker ikke sånne voldelige skytespill og sånn. Og et som man ikke trenger sånn gaming-pc osv. (har bare vanlig pc). Prisen er ikke så veldig nøye, men vil ikke ha et superdyrt spill heller. Så hvis du vet om noen passende videospill ville jeg blitt glad om du svarer!! (:Life is strange. Et lite lysglimt i min vanlige gorye supervolderligevspillhverdag Spillet handler om valg. Og vennskap. Litt telltale aktig. Life is strange er et av de beste spillene i år. De gjør noe annerledes og det blir nesten perfekt resultat Ellers så vil jeg anbefale Blackwell seroen. Litt oldschool point and click. De spillene er sikkert billige nå. Endret 19. september 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Om du laster ned Uplay så kan du laste ned Rayman Origins GRATIS. Men vær rask da spillet forsvinner snart og blir erstattet med et ana spill som også blir gratis. Kongetips, visst ikke at Ubisoft også har begynt med gratisspill. Neste gratisspill er forøvrig The Crew som er ett artig bilspill å spille viss man har flere venner som spiller det. Thr crew er mye nfs. Men spillets kjerne er ar de slipper deg løs på et gigantisk veikart. Har nesten ikke sett noe sånt Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Ori and the Blind Forest, meget bra platformspill som er utrolig fargerikt. Limbo, utrolig bra platform puzzle spill i noe dyster svart hvitt setting som passer utrolig bra. FTL: Faster than Light, gøy strategispill hvor du flyr gjennom verdensrommet og må overleve. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Jeg liker ikke sånne voldelige skytespill og sånn. (...) Men liker 14-åringen det, da? Det er ikke du som skal spille. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Prøvd Portal? Ligger på steam både 1 & 2 Minecraft eller The Sims? Mange bra forslag her. Minecraft må jo være innertier. Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Jeg liker ikke sånne voldelige skytespill og sånn. (...) Men liker 14-åringen det, da? Det er ikke du som skal spille. Ehm, ho skriver vel at det her ho som er 14 år og søker et nytt spill? eller Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Beklager. Da misforstod jeg. Skjønte bare ikke helt hva alder hadde med saken å gjøre, med mindre det var en forelder som lurte. Ble forvirret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ori and the Blind Forest, meget bra platformspill som er utrolig fargerikt. Absolutt til å anbefale. Vanvittig bra plattformspill! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Jeg liker ikke sånne voldelige skytespill og sånn. Og et som man ikke trenger sånn gaming-pc osv. (har bare vanlig pc). Prisen er ikke så veldig nøye, men vil ikke ha et superdyrt spill heller. Så hvis du vet om noen passende videospill ville jeg blitt glad om du svarer!! (: World Of Warcraft er bra for syntes jeg, det har en laaaaaang story linje og bra gameplay ikke noe mas og bare gjøre ting i sitt eget tempo ikke så dyrt heller men kankje prisen på måneds abbonentet er litt stiv ca 120 kr men man kan få masse venner og man kan "Joine" Guilds med bare Norske osv team work er også bra tror det er det eneste spillet jeg kan anbefale og det er ca 85% menn som spiller men mange gode jenter også 25% fra mange land .) Jeg har spilt spillet siden "beta" versionen 12 år men begynner å bli lei, så du blir lei kanskje i en alder av 26 år eller mere kommer ann på hehe her er en link så du kan prøve det gratis også før du bestemmer deg >>> https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft?utm_term=world%20of%20warcraft&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=29284094476&utm_campaign=MEC_599005668&gclid=CPDWhoG4o88CFaTpcgodlyUPyA Endret 22. september 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Jeg er en 14 år gammel jente som ser etter et nytt videospill å spille. Jeg liker ikke sånne voldelige skytespill og sånn. Og et som man ikke trenger sånn gaming-pc osv. (har bare vanlig pc). Prisen er ikke så veldig nøye, men vil ikke ha et superdyrt spill heller. Så hvis du vet om noen passende videospill ville jeg blitt glad om du svarer!! (: World Of Warcraft er bra for syntes jeg, det har en laaaaaang story linje og bra gameplay ikke noe mas og bare gjøre ting i sitt eget tempo ikke så dyrt heller men kankje prisen på måneds abbonentet er litt stiv ca 120 kr men man kan få masse venner og man kan "Joine" Guilds med bare Norske osv team work er også bra tror det er det eneste spillet jeg kan anbefale og det er ca 85% menn som spiller men mange gode jenter også 25% fra mange land .) Jeg har spilt spillet siden "beta" versionen 12 år siden men begynner å bli lei, så du blir lei kanskje i en alder av 26 år eller mere kommer ann på hehe Og mange er i din aldersklasse og yngre også "Oldinger" der så det er en salig mix av alder i dette spillet som er fint syntes jeg .) her er en link så du kan prøve det gratis også før du bestemmer deg >>> https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft?utm_term=world%20of%20warcraft&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=29284094476&utm_campaign=MEC_599005668&gclid=CPDWhoG4o88CFaTpcgodlyUPyA Endret 22. september 2016 av Tåka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå