Gå til innhold

Reisende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har en egen stil når det gjelder akkurat denne type bilder som ikke går helt i min gate, men som i noen tilfeller kan være litt spennende som her.

Min vane tro lot jeg blikket vandre runden rundt for å sjekke kanter og hjørner.

Resultatet ble at jeg lånte bildet og tok først Ca. 5 mm kutt til høyre for at en diagonal som nå stopper før bildekant skjæres av kanten.

Nede tok jeg noe sånt som 1,5 cm slik at nedre ramme skjærer i det rustrøde istedenfor det lys gule som lett trekker mye oppmerksomhet. Kuttet gjør også at det som nå henger ned som ei løkke til venstre ender opp som to diagonaler ut på ramma nede.

Jeg var også inne på beskjæring oppe, men lot det være.

Om mine funderinger er noe som går hjem hos deg aner jeg jo ikke, men du kan jo se på det før du forkaster det?

Roar

Lenke til kommentar

Du har en egen stil når det gjelder akkurat denne type bilder som ikke går helt i min gate, men som i noen tilfeller kan være litt spennende som her.

Min vane tro lot jeg blikket vandre runden rundt for å sjekke kanter og hjørner.

Resultatet ble at jeg lånte bildet og tok først Ca. 5 mm kutt til høyre for at en diagonal som nå stopper før bildekant skjæres av kanten.

Nede tok jeg noe sånt som 1,5 cm slik at nedre ramme skjærer i det rustrøde istedenfor det lys gule som lett trekker mye oppmerksomhet. Kuttet gjør også at det som nå henger ned som ei løkke til venstre ender opp som to diagonaler ut på ramma nede.

Jeg var også inne på beskjæring oppe, men lot det være.

Om mine funderinger er noe som går hjem hos deg aner jeg jo ikke, men du kan jo se på det før du forkaster det?

Roar

Hei Roar. Svært glad for dine råd og betraktninger. Det betyr en hel del for meg. Man klarer ikke få med seg alt selv om man har den grunnleggende ideen som oftest må polerer :) mvh Ibn

Lenke til kommentar

Dette er spennende og flott. Fine fargekombinasjoner og stilig lys. Dette er kunst! :)

Kanskje hadde bildet blitt enda litt bedre ved å kutte vekk litt i bånn sånn at den lyse stripa på venstresiden blir borte?

En god ide. Takker så mye for dine innspill. Jeg er ofte noe rask i svingene og burde nok ofte gå noen ekstra runder :) mvh Ibn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...