zeebra Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Beste er seff RO VM OS gjennom proxy-proxy-vpn, med TOR Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Beste er seff RO VM OS gjennom proxy-proxy-vpn, med TOR Man prøver ikke å skjule seg fra NSA her, man bare prøver å unngå google sin personlig tilpassede søk. Det er begrenset hvor mye trøbbel google vil gå gjennom bare for å servere riktig reklame og søkeresultater til riktige folk. Så som alle andre så bruker de bare cookies, og de vil da treffe riktig på alle som ikke aktivt prøver å unngå dem, altså over 99% av alle brukerne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Proxyer betyr ingenting. IP adresse er bare en av hundrevis av måter å identifisere brukere på. Nope. IP adresse og cookies er hva som brukes når man ikke logger på en konto. Og begge deler kan man endre ved å bruke en proxy. Og som regel er det kun cookies som brukes. I og med at IP adresser ofte er dynamiske og endres. IP adresser brukes som regel da bare for å se etter mistenkelig aktivitet som hvis IP adressene hyppig skiftes, endres til andre land, ol. Dette stemte for rundt 10-15 år siden. Nå bruker de avansert statistisk analyse for å tracke brukere. Alt fra tidspunkt på dagen til hvor lang tid du bruker på å klikke på forskjellige linker. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Beste er seff RO VM OS gjennom proxy-proxy-vpn, med TOR Man prøver ikke å skjule seg fra NSA her, man bare prøver å unngå google sin personlig tilpassede søk. Det er begrenset hvor mye trøbbel google vil gå gjennom bare for å servere riktig reklame og søkeresultater til riktige folk. Så som alle andre så bruker de bare cookies, og de vil da treffe riktig på alle som ikke aktivt prøver å unngå dem, altså over 99% av alle brukerne. Poenget er at det nok ikke er hoveddelen av diskusjonen. Jeg bruker selv aldri Google, og jeg forsøkte de tingene som artikkelen/videoen oppgir, og de har rett. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Proxyer betyr ingenting. IP adresse er bare en av hundrevis av måter å identifisere brukere på. Nope. IP adresse og cookies er hva som brukes når man ikke logger på en konto. Og begge deler kan man endre ved å bruke en proxy. Og som regel er det kun cookies som brukes. I og med at IP adresser ofte er dynamiske og endres. IP adresser brukes som regel da bare for å se etter mistenkelig aktivitet som hvis IP adressene hyppig skiftes, endres til andre land, ol. Dette stemte for rundt 10-15 år siden. Nå bruker de avansert statistisk analyse for å tracke brukere. Alt fra tidspunkt på dagen til hvor lang tid du bruker på å klikke på forskjellige linker. Nei du er fullstendig på jordet. Prøv å ta deg en tur på google på tor og du vil fort oppdage at google ikke har en anelse om hvem du er, og reklamen, søkeforslag, ol. er noe totalt annet en hva du vanligvis får. Google bruker cookies akkurat som alle andre (så lenge du ikke er logget inn i google kontoen din i nettleser, el.) 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Proxyer betyr ingenting. IP adresse er bare en av hundrevis av måter å identifisere brukere på. Nope. IP adresse og cookies er hva som brukes når man ikke logger på en konto. Og begge deler kan man endre ved å bruke en proxy. Og som regel er det kun cookies som brukes. I og med at IP adresser ofte er dynamiske og endres. IP adresser brukes som regel da bare for å se etter mistenkelig aktivitet som hvis IP adressene hyppig skiftes, endres til andre land, ol. Dette stemte for rundt 10-15 år siden. Nå bruker de avansert statistisk analyse for å tracke brukere. Alt fra tidspunkt på dagen til hvor lang tid du bruker på å klikke på forskjellige linker. Nei du er fullstendig på jordet. Prøv å ta deg en tur på google på tor og du vil fort oppdage at google ikke har en anelse om hvem du er, og reklamen, søkeforslag, ol. er noe totalt annet en hva du vanligvis får. Google bruker cookies akkurat som alle andre (så lenge du ikke er logget inn i google kontoen din i nettleser, el.) Jeg vet ikke hvem du er, hva du jobber med eller hvorfor du later som om du kan noe om dette temaet, men jeg gidder ikke bruke tid på å bevise at du tar feil. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Proxyer betyr ingenting. IP adresse er bare en av hundrevis av måter å identifisere brukere på. Nope. IP adresse og cookies er hva som brukes når man ikke logger på en konto. Og begge deler kan man endre ved å bruke en proxy. Og som regel er det kun cookies som brukes. I og med at IP adresser ofte er dynamiske og endres. IP adresser brukes som regel da bare for å se etter mistenkelig aktivitet som hvis IP adressene hyppig skiftes, endres til andre land, ol. Dette stemte for rundt 10-15 år siden. Nå bruker de avansert statistisk analyse for å tracke brukere. Alt fra tidspunkt på dagen til hvor lang tid du bruker på å klikke på forskjellige linker. Nei du er fullstendig på jordet. Prøv å ta deg en tur på google på tor og du vil fort oppdage at google ikke har en anelse om hvem du er, og reklamen, søkeforslag, ol. er noe totalt annet en hva du vanligvis får. Google bruker cookies akkurat som alle andre (så lenge du ikke er logget inn i google kontoen din i nettleser, el.) Jeg vet ikke hvem du er, hva du jobber med eller hvorfor du later som om du kan noe om dette temaet, men jeg gidder ikke bruke tid på å bevise at du tar feil.Det ser ut til å være standardsvaret ditt når du innser at du har tapt... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Proxyer betyr ingenting. IP adresse er bare en av hundrevis av måter å identifisere brukere på. Nope. IP adresse og cookies er hva som brukes når man ikke logger på en konto. Og begge deler kan man endre ved å bruke en proxy. Og som regel er det kun cookies som brukes. I og med at IP adresser ofte er dynamiske og endres. IP adresser brukes som regel da bare for å se etter mistenkelig aktivitet som hvis IP adressene hyppig skiftes, endres til andre land, ol. Dette stemte for rundt 10-15 år siden. Nå bruker de avansert statistisk analyse for å tracke brukere. Alt fra tidspunkt på dagen til hvor lang tid du bruker på å klikke på forskjellige linker. Nei du er fullstendig på jordet. Prøv å ta deg en tur på google på tor og du vil fort oppdage at google ikke har en anelse om hvem du er, og reklamen, søkeforslag, ol. er noe totalt annet en hva du vanligvis får. Google bruker cookies akkurat som alle andre (så lenge du ikke er logget inn i google kontoen din i nettleser, el.) Jeg vet ikke hvem du er, hva du jobber med eller hvorfor du later som om du kan noe om dette temaet, men jeg gidder ikke bruke tid på å bevise at du tar feil.Det ser ut til å være standardsvaret ditt når du innser at du har tapt... k Edit: Fuck it, jeg kan bruke 30 sekunder på å få deg til å se ut som en idiot... Gå til https://amiunique.org/fp med og uten proxy. Endret 18. september 2016 av Shruggie Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Proxyer betyr ingenting. IP adresse er bare en av hundrevis av måter å identifisere brukere på.Nope. IP adresse og cookies er hva som brukes når man ikke logger på en konto. Og begge deler kan man endre ved å bruke en proxy. Og som regel er det kun cookies som brukes. I og med at IP adresser ofte er dynamiske og endres. IP adresser brukes som regel da bare for å se etter mistenkelig aktivitet som hvis IP adressene hyppig skiftes, endres til andre land, ol. Dette stemte for rundt 10-15 år siden. Nå bruker de avansert statistisk analyse for å tracke brukere. Alt fra tidspunkt på dagen til hvor lang tid du bruker på å klikke på forskjellige linker.Nei du er fullstendig på jordet. Prøv å ta deg en tur på google på tor og du vil fort oppdage at google ikke har en anelse om hvem du er, og reklamen, søkeforslag, ol. er noe totalt annet en hva du vanligvis får.Google bruker cookies akkurat som alle andre (så lenge du ikke er logget inn i google kontoen din i nettleser, el.) Jeg vet ikke hvem du er, hva du jobber med eller hvorfor du later som om du kan noe om dette temaet, men jeg gidder ikke bruke tid på å bevise at du tar feil.Det ser ut til å være standardsvaret ditt når du innser at du har tapt... k Edit: Fuck it, jeg kan bruke 30 sekunder på å få deg til å se ut som en idiot... Gå til https://amiunique.org/fp med og uten proxy. Hva er det den skal vise mener du? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Ser ingen bevis, jeg. Bare påstander. Det er ganske godt beskrevet i videoen i tråden du skriver i. Detter er selvsagt også ting du kan sjekke selv. Hvordan kan du vite at påstandene i den videoen stemmer overens med den forskingsrapporten den angivelig er basert på? Har du tatt deg bryderiet med å lese "The search engine manipulation effect (SEME) and its possible impact on the outcome of elections" av Robert Epstein og Ronald E. Robertson? I så fall burde ordet "possible" i tittelen allerede få varsellampene til å blinke. Men vi kan jo se hva Epstein og Robertson skriver i sin konklusjon: "Given that search engine companies are currently unregulated, our results could be viewed as a cause for concern, suggesting that such companies could affect - and perhaps are already affecting - the outcomes of close elections worldwide. ... We conjecture, therefore, that unregulated election-related search rankings could pose a significant threat to the democratic system of government." (mine uthevelser) Denne rapporten inneholder ikke bevis på at Google er med på å manipulere valget i USA. Men de som nøyer seg med å se videoen vet selvsagt ikke det... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå