Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Umulig å få seg en mann hvis man ikke er interessert i sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi anonym glatt og enkelt ignorerer svaret mitt, nemlig å skaffe seg en IMPOTENT FYR, mistenker jeg trolling eller oppmerksomhetssøking. For øvrig er jeg enig i at folk hadde sex før 2016 også. Og anonym, hvis du ikke har tatt blodprøve og målt hormonnivåene dine så vet du ikke om det er noe feil med hormonene dine, det holder ikke å si "det er ikke noe galt hormonelt" bare fordi du ikke føler at det er noe galt. :p

(Min utheving.)

Jeg gikk til legen for å sjekke at alt var bra hormonelt sett etc for å se om det rett og slett var noe sånt som gjorde det.

(TS)

Lenke til kommentar

Fordi anonym glatt og enkelt ignorerer svaret mitt, nemlig å skaffe seg en IMPOTENT FYR, mistenker jeg trolling eller oppmerksomhetssøking. For øvrig er jeg enig i at folk hadde sex før 2016 også. Og anonym, hvis du ikke har tatt blodprøve og målt hormonnivåene dine så vet du ikke om det er noe feil med hormonene dine, det holder ikke å si "det er ikke noe galt hormonelt" bare fordi du ikke føler at det er noe galt. :p

(Min utheving.)

Jeg gikk til legen for å sjekke at alt var bra hormonelt sett etc for å se om det rett og slett var noe sånt som gjorde det.

(TS)

Hei bleue. Fikk ikke til å sende pm.

Anonymous poster hash: 4e576...e15

Lenke til kommentar

For å forsøke å forstå:

Kunne du like gjerne delt livet med en aseksuell kvinne?

Hva er eventuelt tiltrekkende med en mann om du ikke har fysiske følelser for vedkommende?

Jeg mener: Hadde jeg som mann vært aseksuell er jeg temmelig sikker på at jeg hadde hatt det kulere med en mannlig samboer grunnet felles interesser og forståelse av ting.

Lenke til kommentar

For å forsøke å forstå:

Kunne du like gjerne delt livet med en aseksuell kvinne?

Hva er eventuelt tiltrekkende med en mann om du ikke har fysiske følelser for vedkommende?

Jeg mener: Hadde jeg som mann vært aseksuell er jeg temmelig sikker på at jeg hadde hatt det kulere med en mannlig samboer grunnet felles interesser og forståelse av ting.

Nei, dessverre ikke. Jeg må ha romantiske følelser for partneren min, og det får jeg ikke for kvinner. Men jeg kan føle nærhet til en mann

Anonymous poster hash: 4e576...e15

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det så har du flere valg:

Valg 1: Finne en mann som ikke vil ha eller ikke kan ha sex. Den letteste måten for dette er nok å sette ut en kontaktannonse hvor du presiserer at sex kommer ikke på tale, og at du er ute etter en asexuell mann.

Valg 2: Du kan bite tennene sammen og ha sex en gang i blant. Her må du nesten se hva som er viktigst for deg. Er det viktigst å ikke ha sex, eller er det viktigst å finne en mann. Jeg vet ikke om dette vil fungere noe særlig, da det er viktig for mange menn er kvinnens nytelse like viktig som ens egen.

Valg 3: Prøve å finne ut hvorfor du ikke vil ha sex. Du sier at du ikke har noen negative erfaringer med det, men det høres jo ikke sånn ut når du sier at du blir uvel av å tenke på sex. Jeg ville kanskje snakket med en psykolog for å finne ut om det er psykisk.

Personlig ville jeg gått for Valg 1 eller 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...