Kikert Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Luremus har jo blitt et skjellsord for damer som ikke er "mainstream" når det kommer til sex. Tror det er mange som forstår deg veldig godt, men de er kanskje litt mer reflektert enn normalen. Ja, jeg har også vært veldig klar på dette til menn. Allikevel får man slengt 'hore' i trynet etterhvert. Dett syns jeg er VELDIG merkelig oppførsel Å få slengt hore i trynet fordi man ikke vil ha sex er jo totalt idiotisk. De som sier slik er for dumme til å ha et forhold med i utgangspunktet. Endret 12. september 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Men jeg er ikke interessert i en 'mann' som skal 'pule' rundt på alle andre. Og tror neppe en mann som elsker meg er opptatt av å ligge rundt heller? Hvis man ikke får mat hjemme, så bør man jo få lov å spise ute. Spesielt når man ikke engang kan få tørrmat hjemme (av-runking/suging) Skjønner ikke helt hvorfor du vil ha en mann når alt er 'feil'. Kanskje en hund har vært bedre? Får ikke bedre venn. (Hvis du klarer å aktivisere og mate den) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvis du ikke blir forelsket, da er det jo naturlig at du ikke orker sex. Slutt å stress og vent til du faktisk forelsker deg igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Men jeg er ikke interessert i en 'mann' som skal 'pule' rundt på alle andre. Og tror neppe en mann som elsker meg er opptatt av å ligge rundt heller?Hvis man ikke får mat hjemme, så bør man jo få lov å spise ute.Spesielt når man ikke engang kan få tørrmat hjemme (av-runking/suging) Skjønner ikke helt hvorfor du vil ha en mann når alt er 'feil'. Kanskje en hund har vært bedre? Får ikke bedre venn. (Hvis du klarer å aktivisere og mate den) Hvis jeg ønsker meg en partner å dele livet med så er det vel ganske naturlig at en hund ikke er det jeg velger? Anonymous poster hash: 4e576...e15 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Hvis jeg ønsker meg en partner å dele livet med så er det vel ganske naturlig at en hund ikke er det jeg velger? Selvfølgelig, men med en partner følger det også med ting man kanskje ikke syns noe om. Når du ikke engang kan bruke av din tid til å tilfredsstille partner, for du mener tiden er bortkastet - da bør man spørre seg om det er en partner man vil ha. Det er tross alt ikke bare seksuelle ting man kan føle man kaster bort tid på i et forhold - men man jenker seg etter det man har gått inn i, ett forhold som skal gå begge veiene. Edit: For å si det slik. Hvis partner gjerne vil ha massert nakken, så bør man av og til stille opp å gjøre dette. For den som masserer, så er det bortkastet tid, for å sammenligne. Hvis man da ikke er litt opptatt av å gjøre noe bra for partner - som vel ikke er å kaste bort tiden? (egentlig er det investering av tiden) Endret 12. september 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Luremus har jo blitt et skjellsord for damer som ikke er "mainstream" når det kommer til sex. Tror det er mange som forstår deg veldig godt, men de er kanskje litt mer reflektert enn normalen. Ja, jeg har også vært veldig klar på dette til menn. Allikevel får man slengt 'hore' i trynet etterhvert. Dett syns jeg er VELDIG merkelig oppførsel Å få slengt hore i trynet fordi man ikke vil ha sex er jo totalt idiotisk. De som sier slik er for dumme til å ha et forhold med i utgangspunktet. Tenk på det, horer som ikke har sex! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Luremus har jo blitt et skjellsord for damer som ikke er "mainstream" når det kommer til sex. Tror det er mange som forstår deg veldig godt, men de er kanskje litt mer reflektert enn normalen.Ja, jeg har også vært veldig klar på dette til menn. Allikevel får man slengt 'hore' i trynet etterhvert. Dett syns jeg er VELDIG merkelig oppførsel Å få slengt hore i trynet fordi man ikke vil ha sex er jo totalt idiotisk. De som sier slik er for dumme til å ha et forhold med i utgangspunktet. Tenk på det, horer som ikke har sex! Hehe, ja. Er spenstig å være hore når man mistenker å ha blitt aseksuell Anonymous poster hash: 4e576...e15 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Eller så forstår kanskje mannen hvor vondt det er for deg at du er asexuell, siden du går til så "ekstreme" lengder som å la de pule rundt. ^^ Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Hvorfor skal man være sammen med en som ikke vil ha sex med deg? 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg har latt mange menn gå.. Grunnen er at jeg ikke tenner på de. Jeg har ingen negative erfaringer med sex, bare så det er sagt. Men jeg har ikke lyst på sex. Aldri. Har ingen hormonelle problemer. Når jeg møter menn har vi det alltid fint til de vil noe mer enn å være venner. Noenganger tenker jeg at kanskje jeg bare skal forsøke å ha sex med de, men jeg har ikke lyst. Det er ikke så viktig for meg med en kjekk mann i så måte, siden jeg mangler seksuell tenning. Når menn begynner å 'mase' om sex så stikker jeg bare. Jeg orker ikke. Men det er jo litt trist om jeg skal forbli singel resten av livet mitt for dette? Hva tenker dere. Håpløst å få seg en mann når det er sånn? Noen sier at sex er ikke så viktig for de heller, men det stemmer ikke helt, de fleste vil faktisk ha sex iblant. Jeg vil ikke det. Jeg er rett og slett lei av sex. Føler det er bare slitsomt og kjedelig. Vil ikke kaste bort tiden på det. Anonymous poster hash: 4e576...e15 Skaff deg en som er impotent Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg hater å rydde, og bryr meg egentlig ikke om at det er litt rotete, men må rydde alikevel. Forhold handler mye om å gi av seg selv. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Jeg vil vel si at når sex sammenlignes med rydding så har man misforstått helt her. Hvis en kvinne ikke vil ha sex, og blir uvel av tanken - så er det ikke bare fordi jeg syns det er litt 'kjedelig'. Jeg kan godt ha en partner som jeg kan gi masse til, men akkurat seksuelle aktiviteter byr meg i mot. Jeg hater å skifte dekk, men det MÅ jeg gjøre, hvis jeg punkterer. Sex derimot må jeg ikke ha Anonymous poster hash: 4e576...e15 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Tror du at det finnes noen annen løsning enn å bli sammen med en som er impotent? At du skal få en drømmemann som bare ikke har lyst? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) Jeg vil vel si at når sex sammenlignes med rydding så har man misforstått helt her. Hvis en kvinne ikke vil ha sex, og blir uvel av tanken - så er det ikke bare fordi jeg syns det er litt 'kjedelig'. Jeg kan godt ha en partner som jeg kan gi masse til, men akkurat seksuelle aktiviteter byr meg i mot. Jeg hater å skifte dekk, men det MÅ jeg gjøre, hvis jeg punkterer. Sex derimot må jeg ikke ha Anonymous poster hash: 4e576...e15 Det var satt litt på spissen og refererte til det du sa i første post om at "Du ikke hadde negative erfaringer med sex, og at du syntes det var slitsomt og kjedelig og ikke ville kaste bort tiden på det". Du må finne en mann som er like lite interessert i sex som deg, men de er det veldig få av. De finnes, men når utvalget er så lavt, men finner du en som f.eks. er impotent, asexuell eller bare liker å ha sex med seg selv, så er jo sjansen stor for at de vil bli kjent med deg. Det kan være lurt å sette ut en kontaktannonse hvor du beskriver deg selv og hva du er ute etter. Endret 18. september 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Jeg vil vel si at når sex sammenlignes med rydding så har man misforstått helt her. Hvis en kvinne ikke vil ha sex, og blir uvel av tanken - så er det ikke bare fordi jeg syns det er litt 'kjedelig'. Jeg kan godt ha en partner som jeg kan gi masse til, men akkurat seksuelle aktiviteter byr meg i mot. Jeg hater å skifte dekk, men det MÅ jeg gjøre, hvis jeg punkterer. Sex derimot må jeg ikke ha Anonymous poster hash: 4e576...e15 Det var satt litt på spissen og refererte til det du sa i første post om at "Du ikke hadde negative erfaringer med sex, og at du syntes det var slitsomt og kjedelig og ikke ville kaste bort tiden på det". Du må finne en mann som er like lite interessert i sex som deg, men de er det veldig få av. De finnes, men når utvalget er så lavt, men finner du en som f.eks. er impotent, asexuell eller bare liker å ha sex med seg selv, så er jo sjansen stor for at de vil bli kjent med deg. Det kan være lurt å sette ut en kontaktannonse hvor du beskriver deg selv og hva du er ute etter.[/ Litt dette er problemet. Jeg er ærlig om dette. Mange menn sier 'å det er fordi du ikke har møtt meg', og andre sier det ikke er et problem. Men det blir alltid det Anonymous poster hash: 4e576...e15 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg kan godt ha en partner som jeg kan gi masse til, men akkurat seksuelle aktiviteter byr meg i mot. Jeg hater å skifte dekk, men det MÅ jeg gjøre, hvis jeg punkterer. Sex derimot må jeg ikke ha Så du kan altså ikke runke typen. Du MÅ ikke skifte dekk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Jeg kan godt ha en partner som jeg kan gi masse til, men akkurat seksuelle aktiviteter byr meg i mot. Jeg hater å skifte dekk, men det MÅ jeg gjøre, hvis jeg punkterer. Sex derimot må jeg ikke ha Så du kan altså ikke runke typen. Du MÅ ikke skifte dekk. Jeg må skifte dekk, ellers kan jeg ikke kjøre bil. Men dekk kan jeg også be vianor om å skifte. Jeg tviler ærlig talt på om en mann vil ha et forhold med meg hvis jeg ber han ha sex overalt ellers. Tror ikke det er mannen for meg heller. Nå har ikke jeg noen lyst til å runke noen, nei. Jeg blir kvalm av sex, rett og slett. Får gå en tur med hunden Anonymous poster hash: 4e576...e15 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg tror ikke det der er så uvanlig, det er bare veldig tabu. Man skal ha lyst på sex i 2016.Tror nok folk har hatt lyst på sex litt før 2016 gitt. Det er jo ganske esensiellt for å føre arten videre for å si det slik... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg må skifte dekk, ellers kan jeg ikke kjøre bil. Men dekk kan jeg også be vianor om å skifte. Står du f.eks i veien punktert, så er det det nærmeste du kommer at du MÅ skifte selv. Men man har alternativer. Ring etter hjelp, vente på at noen stopper for å hjelpe, ha skum tilgjengelig, osv ... Jeg tviler ærlig talt på om en mann vil ha et forhold med meg hvis jeg ber han ha sex overalt ellers. Tror ikke det er mannen for meg heller. Nå har ikke jeg noen lyst til å runke noen, nei. Jeg blir kvalm av sex, rett og slett. Be han om å ha seg overalt og det å ha åpning for at han kan få en annen hånd enn sin egen til å nappe av, er litt forskjell. Dog fins det sikkert menn som klarer seg uten sex, så da gjelder det å finne en av de, hvis du absolutt skal være firkantet på partners behov for ting Det at du blir kvalm av sex skulle man tro har noe med hva du har opplevd. Kanskje søke hjelp, eller er ikke det av interesse heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå