Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Umulig å få seg en mann hvis man ikke er interessert i sex?

Anbefalte innlegg

Jeg har latt mange menn gå.. Grunnen er at jeg ikke tenner på de. Jeg har ingen negative erfaringer med sex, bare så det er sagt. Men jeg har ikke lyst på sex. Aldri. Har ingen hormonelle problemer.

Når jeg møter menn har vi det alltid fint til de vil noe mer enn å være venner. Noenganger tenker jeg at kanskje jeg bare skal forsøke å ha sex med de, men jeg har ikke lyst. Det er ikke så viktig for meg med en kjekk mann i så måte, siden jeg mangler seksuell tenning.

Når menn begynner å 'mase' om sex så stikker jeg bare. Jeg orker ikke. Men det er jo litt trist om jeg skal forbli singel resten av livet mitt for dette?

Hva tenker dere. Håpløst å få seg en mann når det er sånn?

Noen sier at sex er ikke så viktig for de heller, men det stemmer ikke helt, de fleste vil faktisk ha sex iblant. Jeg vil ikke det. Jeg er rett og slett lei av sex. Føler det er bare slitsomt og kjedelig. Vil ikke kaste bort tiden på det.

Anonymous poster hash: 4e576...e15

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er asexuell så er det et problem for de aller aller fleste da de ikke er det. Finner du deg en mann som er asexuell så er det jo flott og perfekt for deg, men sjansen er lav. "Alle" menn vil ha og trenger sex, det er innstinktivt.

Ja, men jeg kan ikke forstå at jeg skal være aseksuell heller. Jeg har jo hatt sex i mange år. Interessen for sex har på en måte blitt helt borte. Jeg ville få det til å finke med en fyr, veldig bra mann, men jeg var ikke forelsket, sikkert fordi jeg ikke tenner. Så jeg tenkte at jeg klarer vel ha sex 1-2 ganger i måneden? Men nei.. Jeg orket ikke tanken.

Lenke til kommentar

Hvis du er asexuell så er det et problem for de aller aller fleste da de ikke er det. Finner du deg en mann som er asexuell så er det jo flott og perfekt for deg, men sjansen er lav. "Alle" menn vil ha og trenger sex, det er innstinktivt.

Ja, men jeg kan ikke forstå at jeg skal være aseksuell heller. Jeg har jo hatt sex i mange år. Interessen for sex har på en måte blitt helt borte. Jeg ville få det til å finke med en fyr, veldig bra mann, men jeg var ikke forelsket, sikkert fordi jeg ikke tenner. Så jeg tenkte at jeg klarer vel ha sex 1-2 ganger i måneden? Men nei.. Jeg orket ikke tanken.

Da har du muligens blitt asexuell, hjernen forandrer seg gjennom livet. Hvis du ikke klarer å ha sex lenger så må du du finne en mann som er av samme ulla. Det er vel ingen råd man kan gi annet enn 1. Du får vente på en mann du vil ha sex med. 2. Tvinge deg til å gi mannen den sexen han trenger, helst en uten kjempestort behov. 3. Godta at du blir alene og heller vente til en dukker opp.

Ikke stress, det gjør ikke saken bedre. Det kan hende det er årsaker til at du ikke vil ha sex som du ikke vet om. En tur til psykolog kan være en idè. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Lesbisk?

Nei, absolutt ikke lesbisk. Jeg er ikke interessert i en kvinnelig partner. Jeg har alltid likt menn, og det er menn jeg ser etter. Problemet er jo at jeg ikke verken blir forelsket eller vil ha sex. Jeg trives jo godt alene, men det hadde vært fint med en partner. Jeg er ofte i situasjonen at jeg blir kjent med menn, vi har det morsomt, er mye sammen, så blir de forelsket og vil noe mer og vi må ha en prat om dette, så ender det med at de er sure på meg, fordi jeg ikke vil noe mer.

Jeg kjenner jeg blir sliten av tanken på å 'måtte' ha sex.

Lenke til kommentar

Da har du muligens blitt asexuell, hjernen forandrer seg gjennom livet. Hvis du ikke klarer å ha sex lenger så må du du finne en mann som er av samme ulla. Det er vel ingen råd man kan gi annet enn 1. Du får vente på en mann du vil ha sex med. 2. Tvinge deg til å gi mannen den sexen han trenger, helst en uten kjempestort behov. 3. Godta at du blir alene og heller vente til en dukker opp.

Ikke stress, det gjør ikke saken bedre. Det kan hende det er årsaker til at du ikke vil ha sex som du ikke vet om. En tur til psykolog kan være en idè. Lykke til :)[/

Er tvilsomt at jeg trenger psykolog altså.. Jeg har gått til psykolog før, men ikke pga dette.

Jeg hadde en veldig 'seksuell' periode for noen år siden, men etter det har det bare sagt stopp, rett og slett.

Jeg forsøkte for et halvt år siden å ha sex med en mann jeg var glad i. Jeg kjente egentlig ingenting. Jeg merket at vi hadde sex og han syns jo det var fint. Jeg derimot ville heller ha brukt tiden på å sove. Sex føles som bortkastet tid..

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du trenger psykolog, men hvis dette virkelig er noe du vil gjøre noe med så kan det være greit å snakke med en utenforstående som muligens har peiling bare for å kanskje få et svar som gir mening. Det finnes jo "sexologer" også....

Jo, men jeg vil jo egentlig ikke gjøre noe med det?

Jeg savner det å bli forelsket. Syns det er litt dumt at det er blitt sånn. Jeg har møtt så mange fine menn som hadde vært ideelle partnere. Men jeg savner det å bli forelsket. Har vel forsøkt å 'bli forelsket' over tid, og tenkt at sexlysten kommer etterhvert, men nei...

Jeg gikk til legen for å sjekke at alt var bra hormonelt sett etc for å se om det rett og slett var noe sånt som gjorde det.

Jeg syns det er leit hvis det må bli sånn at jeg 'tvinger' meg selv til å h sex. Leit for mannen også, som sikkert trenger å føle seg begjært.. Er ikke gammel heller, bare 30.

Jeg har sluttet med dating o.l nå fordi jeg forstår at menn vil føle seg lurt. I tillegg tror ofte menn ikke på meg når jeg sier at jeg ikke er interessert i sex. De vil liksom 'omvende' meg til å elske sex. Det er jo også plagsomt.

Lenke til kommentar

Derfor tror jeg kanskje at du overproblematiserer litt. Dette er ikke et problem du må løse før du finner deg noen. Kanskje går det fint likevel, og kanskje løser det seg selv.

Kanskje.. Jeg savner jo å være forelsket, syns det er veldig dumt at jeg aldri blir det. Er åpenbart kun da jeg kan ha sex

Lenke til kommentar

Luremus har jo blitt et skjellsord for damer som ikke er "mainstream" når det kommer til sex. Tror det er mange som forstår deg veldig godt, men de er kanskje litt mer reflektert enn normalen.

Ja, jeg har også vært veldig klar på dette til menn. Allikevel får man slengt 'hore' i trynet etterhvert. Dett syns jeg er VELDIG merkelig oppførsel

Lenke til kommentar

Umulig å få seg mann? Nei, hvorfor skulle det være det.

Men kan du ikke få deg mannfolk som du lar pule rundt med alle andre da? xD

Jo, for all del. Men jeg er ikke interessert i en 'mann' som skal 'pule' rundt på alle andre. Og tror neppe en mann som elsker meg er opptatt av å ligge rundt heller? Da er det jo mer sannsynlig for ham å bli sammen med en han ligger med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...