Ehm97 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hei. Har en Passat 3BG/B5.5 med 1.6 bensin. Bilen lugger alltid to ganger når jeg slipper gassen etter litt større gasspådrag (med det mener jeg over 2000 rpm). Det kommer også to klunkelyder samtidig. Høres ut som om lydene kommer fra girkassa, men det er veldig usikkert om det stemmer. Noen som har forslag på hva det kan være? Jeg har bytta de to fremre motorfestene uten at det utgjorde noen forskjell. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Girkassefester, foringer til diff, hardykobling. Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Kan man se om gurkassefestebe er dårlige? Da jeg var under bilen i går så de gode ut. Flexa ikke for mye. Det sistnevnte vet jeg ikke hva er engang ? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Tenkte feil jeg, du har forhjulsdrift du, da blir det noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå