anderslien Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg lurte på om denne PDA`en var bra: Mitac MIO 338 Digiwalker? Hvis jeg ser på film på den, blir det hakkete og dårlig grafikk da? Den har en 200MHZ CPU. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det spørs på åssen du har konvertert filmene det. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hvordan konverterer du filmene da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg driver ikke kurs her. Vil du lære litt eller vite mer så gjør noe selv. Søk på nett, registrer deg på forskjellige forum. Er ikke så vanskelig som du tror. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har søkt på nettet, men finner ikke noe.. Men vet du hvor mange farger skjermen viser? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jo, den har 65tusen farger. http://www.expansys.com/regproduct.asp?code=MIO338 Fant du ikke du denne da? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hvordan koverterer du filmene da? Har lastet ned et program som heter multimedia converter, men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Husker ikke lenger åssen man konverterer filmer. Har ikke pda lenger. Men husker at jeg var medlem på et pda forum. Der var alt forklart. Husker desverre ikke navnet på den siden. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få tak i spill til min PDA? Det er en Mitac Mio 338. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kanskje søke litt? Helt utrolig på hva man finner da. Og da finner du masse forum som kan hjelpe deg og som har alle svarene du trenger. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Er det ikke derfor dette forumet er til da? For å spørre folk om ting og gi svar på ting? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jo, men det virker som du ikke gidder å gjøre noe sjøl. Det kan virke sånn for meg. Liker å få ting servert rett på fanget. Og dessuten, dette er jo et bra forum, men det finnes flere der ute som tar for seg det du spør om og masse annet, og da vil du få mer hjelp, og bedre hjelp såklart. Men det er jo ditt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå