Roar Kneppen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 From an old Man's Sandbox 5 i serie på 5 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Her har du et utvalg fargekombinasjoner som gjør at de fleste vil finne en de de liker. For min del blir det V1. Bildet minner litt om slike luftfoto som er tatt rett over skyskrapere. Kult er det, uansett hva utgangspunktet er, eller hva du har funnet på. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Ser på det som en blanding av psykedelisk kunst og opplevelse med sin utstråling og tilsynelatende usammenhengende fargesammensetning. Fargekombinasjonene i V1 tiltaler meg mest. Så må jeg også nevne rammen som passer så godt inn, og de avdempede linjer/stråler som går ut på selve denne. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Denne variasjonen der kun fargene skifter hadde Jeg god sans for. Nesten en nattlig oversikt over Manhattan. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg