AfterGlow Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Vil koste nesten 2000 kroner.Håndkontrollene til Oculus Rift har trolig fått pris og dato Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Føles nesten som om Oculus Rift kokte bort i kålen på et eller annet tidspunkt.. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hva er fordellen med vive? Det er liksom det som er vr settet å se på men når jeg ser det store lasset av dingser som er med i motsetning oculus rift så heller jeg mot rift om jeg skulle kjøpt i dag Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Beste nå er å vente til Tocuch er lansert og samme med PSVR og så ta en oppsumering på hva som vil være det beste kjøpet rundt juletider. På mobilfronten kommer også Google med sine VR briller til høsten, Daydream. https://vr.google.com/daydream/ Ellers kan jeg ikke se at det er så mye mer dingser til Vive enn til Rift når Tocuch er ute. Eller overser jeg noe her? Hjemme hos meg i stuen har jeg to basestasjoner montert i hvert hjørne av rommet (med ledninger til strøm) to håndkontrollere pluss selve Vive VR brillene med ledning til pcen. Er det ikke akkurat det samme antall dingser til Oculus med Touch? 2 kameraer (usb tilkoblet pc), 2 touchkontrollere, VR briller. Faktisk flere dingser enn Vive om man også regner med den lille fjernkotrollen og x-box kontrollen. Endret 12. september 2016 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Beste nå er å vente til Tocuch er lansert og samme med PSVR og så ta en oppsumering på hva som vil være det beste kjøpet rundt juletider. På mobilfronten kommer også Google med sine VR briller til høsten, Daydream. https://vr.google.com/daydream/ Ellers kan jeg ikke se at det er så mye mer dingser til Vive enn til Rift når Tocuch er ute. Eller overser jeg noe her? Hjemme hos meg i stuen har jeg to basestasjoner montert i hvert hjørne av rommet (med ledninger til strøm) to håndkontrollere pluss selve Vive VR brillene med ledning til pcen. Er det ikke akkurat det samme antall dingser til Oculus med Touch? 2 kameraer (usb tilkoblet pc), 2 touchkontrollere, VR briller. Faktisk flere dingser enn Vive om man også regner med den lille fjernkotrollen og x-box kontrollen. I mitt tilfelle vil det bare bli brukt i bilspill så kontrolleren er rattet og pedalene Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Min verdiløse prognose: Pris i Norge Ink. Frakt: 2695,- Lansering (forhåndsbestilling) 1. - 15. November. Første touch i norsk postkasse: 1. - 15. Februar 2017. Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 1840,- + moms = 2300,- Og så kommer den svindyre frakten til UPS oppå der igjen. Blir fort 2800,- før man får brukt kontrollene. Håper dem kommer fort i butikkene her i norge, så man slipper den sivndyre frakten. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Sært at firmaet som startet hele denne VR-renessansen ikke klarer å komme ut med et fullverdig produkt på så lang tid. Vel, jeg er VR-fan, så jeg håper det blir bra. Venter selv til det kommer flere interessante spill og prisene går et par hakk ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå