John Kr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Må ærlig innrømme at jeg har til tider brukt "report" knappen. Har lurt på om den meldingen jeg sender kommer frem til Moderator panelet. Er denne knappen virkelig i bruk? Kommer meldingen vi sender frem til de riktige Moderatorene? Hvorfor er reaksjonstiden så lang? Håper denne kritikken taes opp som konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Å jada, den funker! Men av og til kan det ta lang tid før en moderator ser på listen, derfor er responstiden av og til litt for lang. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jada, det gjør den, har sett poster blitt stengt/slettet etter å ha brukt knappen. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ja den virker. Garantert. Selfølgelig kan det ta litt tid, noe annet ville vært unaturlig. Kudos til adm's som sjekker report-listen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takker for svarene. Ja jeg ser nå at "report" knappen virker - flott. Da får dere ha en flott PC helg..... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synd at det tar så lang tid. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synd at det tar så lang tid. Vi "ansatte" en ny moderator i går, så vi gjør så godt vi kan Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synd at det tar så lang tid. Vi "ansatte" en ny moderator i går, så vi gjør så godt vi kan og hvem er denne "heldige"?? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synd at det tar så lang tid. Vi "ansatte" en ny moderator i går, så vi gjør så godt vi kan Hvem da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Må nesten få trekke tilbake det jeg sa om treghet istad. Nå tok det ca 10 min før reaksjonen var der Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Det gikk faktisk mindre en de 10 minuttene. Det blir bærre lækert til slutt. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 report knappen funker Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synd at det tar så lang tid. Vi "ansatte" en ny moderator i går, så vi gjør så godt vi kan Hvem da? blacktower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå