Gå til innhold

Børøysund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva som skjedde her. Men jeg skreiv en lang kommentar bare for å finne ut at bildet var slettet da jeg postet kommentaren så gidder ikke en gang til nå som det er tilbake.

Roar

Sorry Roar! Jeg så ikke at jeg hadde fått noen kommentarer på det forrige bildet, men jeg fikk helt noia over noe blått som lå og fløt uti vannet, så jeg sletta det for å legge det ut igjen i en ryddigere variant. og det rakk jeg ikke før nå..:)

Lenke til kommentar

Morsomt og ikke minst verdifullt at eksemplar av slike båter blir tatt vare på. Selv om jeg bor ved Oslofjorden så er jeg ikke kjent med dette skipet. Skulle vært interessant å sett/lest Roars kommentar som forsvant. Kan godt tenke meg at han har tilleggsopplysninger her.

Fint bilde, og ikke minst opplysende med den medfølgende tekst.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Gamle Dampen....Fra Vesteraalens Dampskipselskap.

Kjenner nostalgien trykker på, selv om jeg ikke opplevde denne båten. Noe eget ved gamle skuter, og særlig de litt lokale. Fra den tiden da båter var båter..

Fin dokumentasjon, ønsker bare litt mer av skuta...og detaljer far den:-)

Lenke til kommentar

Var i Oslo rundt 20/8 og der lå Børøysund på sin sedvanlige plass ved Akershus-kaia og "stinket" kullfyring. Må si jeg er forbløffet over at skipet har vært på såpass langtur for egen maskin til tross for at skipet med tiden ble en ekte nordlending. Så her er det bare å si hurra og takke for opplysningen i form av et meget presentabelt bilde :)

Endret av Slettamann
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som skjedde her. Men jeg skreiv en lang kommentar bare for å finne ut at bildet var slettet da jeg postet kommentaren så gidder ikke en gang til nå som det er tilbake.

Roar

Sorry Roar! Jeg så ikke at jeg hadde fått noen kommentarer på det forrige bildet, men jeg fikk helt noia over noe blått som lå og fløt uti vannet, så jeg sletta det for å legge det ut igjen i en ryddigere variant. og det rakk jeg ikke før nå..:)

Du sletta antagelig før jeg var ferdig med å skrive.

R.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...