Gå til innhold

PDF-program med mulighet for editering og skrive i PDF'er?

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søknader og slik? Mange PDF søknader og dokumenter jeg har fylt inn i senere år har jeg gjort på PC'en med Adobe Reader og skrevet ut. Man må kanskje gjøre så man kan skrive i feltene når man lager PDF'en. Søk på PDF editor så får du masse treff, men det går an å låse PDF'er så du ikke vil få redigert dem alikevel.

Lenke til kommentar

Ofte må man fylle ut PDF'er man har mottatt for hånd før de kan returneres. Finnes det noe PDF-program (for Win 10), der man kan skrive rett inn i disse PDF'ene?

Tror det er Foxit Reader jeg bruker, velger da skrive verktøy i menyen på Foxit, og skriver på en måte oppå PDF dokumentet i stedet for å fylle det ut som sådan. Laster det som regel ned på www.ninite.com.

Lenke til kommentar

Ofte må man fylle ut PDF'er man har mottatt for hånd før de kan returneres. Finnes det noe PDF-program (for Win 10), der man kan skrive rett inn i disse PDF'ene?

Tror det er Foxit Reader jeg bruker, velger da skrive verktøy i menyen på Foxit, og skriver på en måte oppå PDF dokumentet i stedet for å fylle det ut som sådan. Laster det som regel ned på www.ninite.com.

Det er Foxit jeg bruker, men har ikke sett den muligheten... Men fant den nå.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Det er Foxit jeg bruker, men har ikke sett den muligheten... Men fant den nå.

Jeg velger "Typewriter" verktøyet under "comment". Som sagt så fyller man ikke ut PDF dokumentet, man skriver oppå det..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...