THE TRACKER Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hei! Går Allmenn VG1 og sist veke fekk eg ein merknad. Ikkje noko uvanleg med det, men eg som kjem frå ungdomskulen forstår ikkje korleis VGS systemet fungerar. Slik lyder merknaden: Merknad Merknad vekt Spel i timen 1 Kor alvorlig er denne merkaden? Det er merknad vekt 1, kva betyr det??PS: Vist nokon lurar så spelte eg minesweepar mens eg skreiv ein norsk tekst, noko eg ikkje skulle gjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Du trenger et titalls slike for at det skal ha noen innvirkning på adferdskarakter, men ta det som en lærepenge Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Dette er så alvorlig at livet ditt faller i grus. Det er bare å avskrive alle fremtidige muligheter. Lenke til kommentar
THE TRACKER Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Ok takker for gode svar! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Det er vel på 13 merkander du får nedsatt ordenskarrakter? Gjør du noe mer alvorlig, blir det "2" eller "3"? Så er det berre å legge de sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå