D-Fender Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Heisann, trenger litt assistanse her. Kjøpte for kanskje en mnd siden en Nec ND-1300 dvd-brenner. Den har funket knallbra, no problems whatsoever, helt til for et par dager siden. Hehe, er jo derfor jeg skriver her:-P Nå driver den buffer indicatoren i nero å hopper no jævli opp og ned, og det tar dritlang tid å brenne. Så sjekka jeg egenskaper for idekontrolleren og der står det PIO mode, og ikke DMA mode 2 som det burde stå. Klarer å få dette fram igjen dersom jeg kjører den som slave, men vil kjøre den som master. Er det noen andre som har hatt sånn feil? Endret 26. november 2003 av D-Fender Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har du Windows XP? Hvis det stemmer kan du prøve å velge uninstall på den IDE kanalen du har problemer med, og så restarte pcen. Hadde akkurat det samme problem med min Plextor cd-brenner for noen måneder siden. Den begynte plutselig å kjøre i PIO. Fant link her på forumet som anbefalte denne metoden, og det fungerte. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 hehe, gjorde det akkurat før ista. Kom inn nå for å si at det ordna seg. Men tusen takk alikavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå