RunningRiver Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Driver å bygger en budsjett pc, og mangler kun grafikk kort. Prøver å finne et uklokka gtx 970 til 1500kr. Med splitta frakt om det absolutt må sendes. Hvis jeg må betale hele frakta blir kortet plutselig på 1700kr, og da nærmer vi oss et nytt et. Og da kjøper jeg heller nytt. Så har du et kort liggende og vil selge for gjenbruk så ta kontakt! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Driver å bygger en budsjett pc, og mangler kun grafikk kort. Prøver å finne et uklokka gtx 970 til 1500kr. Med splitta frakt om det absolutt må sendes. Hvis jeg må betale hele frakta blir kortet plutselig på 1700kr, og da nærmer vi oss et nytt et. Og da kjøper jeg heller nytt. Så har du et kort liggende og vil selge for gjenbruk så ta kontakt! Kjøp gtx 1060 3GB til 2199kr. Spis havregrøt noen dager, så har du nok råd Dette er forresten ikkje bruktmarked. Det finner du her: http://www.tek.no/bruktmarked Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Åja, takk for tips og korreksjon! Skal prøve å få sletta denne Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Lite tips til neste gang: hvis du vil kjøpe grafikkort (eller hva som helst) i nærområdet så du slipper frakt, gi en pekepinn om hvilken ende av landet du bor i. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Prøver å finne et uklokka gtx 970 til 1500kr. Hva er egentlig poenget med dette? Mange av kortene er jo klokket allerede fra fabrikk. MÅ du ha et nvidia referansekort som garantert aldri er klokket altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå