chrimE Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hei. Jeg har et spørsmål jeg sliter med å svare på etter mye research på nettet: "1. Vi forutsetter at du representerer gjennomsnittet av din aldersgruppe (16-18 år). Hvor stort er det totale markedet i Norge for kinoforestillinger, klær, hårpleie og reise? Angi markedet i kroner. " Hvor store er de fire nevnte markedene i kroner? Sliter veldig med å finne noe ordentlig svar. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Usikker på hva du legger i "mye research", men har du forsøkt å søke på "kino besøkstall norge 2015". Jeg får opp flere relevante treff, hvor dette nok må sies å være innertieren: http://www.kino.no/tallogfakta/. Lenke til kommentar
chrimE Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Usikker på hva du legger i "mye research", men har du forsøkt å søke på "kino besøkstall norge 2015". Jeg får opp flere relevante treff, hvor dette nok må sies å være innertieren: http://www.kino.no/tallogfakta/. Takk for svar:) Har du noe info på markedet i kroner når det kommer til hårpleie og reisemarkedet i Norge? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Det ser ut som de ønsker du skal bruke informasjon om antallet mennesker i din gruppe, og gange det med ditt forbruk. Det er vel det som ligger i at man forutsetter at ditt forbruket er gjennomsnittlig. Oppgir boken antallet mennesker i din gruppe? 1 Lenke til kommentar
chrimE Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Det ser ut som de ønsker du skal bruke informasjon om antallet mennesker i din gruppe, og gange det med ditt forbruk. Det er vel det som ligger i at man forutsetter at ditt forbruket er gjennomsnittlig. Oppgir boken antallet mennesker i din gruppe? Takk for svar! Det er fullt mulig, men det virker mer som om jeg må finne ut hvor mye de forskjellige markedene er verdt i kroner. Problemet er at jeg skjønner ikke helt hvor den 16-18 år delen kommer inn. Boken oppgir dessverre ikke antallet mennesker i min gruppe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvilken bok er det? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hva er antallet golfballer som selges i verden hvert år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå