petterberntzen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hei Jeg trenger hjelp til å finne en billig mobil til sønnen min. Siden jeg har fått telefon av arbeidsgiver de siste 8 årene er jeg litt udatert på området. De fleste vennene hans løper rundt og fanger pokemons, men telefonen hans ikke har nubbsjangs Det fører til at han låner min med all irritasjon det medfører... Har sett litt rundt, men det er jo en jungel av telefoner på markedet. Var litt lettere da jeg var ung og man kunne velge mellom Ericsson eller Nokia. Han bruker stort sett telefonen til å ringe, sms og har noen få spill. Som nevnt må den også kunne kjøre Pokemon Go. Kamera og annen funksjonalitet er mindre viktig. Er det noen som har noen tips, slik at jeg kan ha telefonen min i fred? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/lg-lge-mobiltelefon/lg-nexus-5x-16gb-hvit-124360 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Nexus 5X er et bra valg om går rett over 2K. Så har du Honor 7 Lite og Motorola G4 Play som alternativer under 2K. Endret 11. september 2016 av fflex Lenke til kommentar
petterberntzen Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Takk for svar. Tror jeg går for en LG K10. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) . Endret 16. september 2016 av GeirHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå