Ed_Solheim Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er det sånn å forstå at EOS 300D kun kan lagre bilder i komprimert jpeg-format? Er ikke dette litt dumt da? Eller er RAW formatet kun ment for "proffe gutter" ? Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 For a svare meg selv... så ser det ut i følge testen til Akamera.no at dette ikke er tilfelle... men det hadde jo kanskje vært fint om noen kunne bekrefte dette.. Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Selvfølgelig kan det lagre i RAW Dette er da tross alt et kamera i proffklassen. Etter hva jeg har funnet ut ligger RAW-filene på gjennomsnittlig 6-8Mb. Ser dessverre ut til at G3'n må være mitt leketøy nr.1 en stund til. Håper at de kan levere før jul Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Selvfølgelig kan det lagre i RAW Dette er da tross alt et kamera i proffklassen. Etter hva jeg har funnet ut ligger RAW-filene på gjennomsnittlig 6-8Mb. Ser dessverre ut til at G3'n må være mitt leketøy nr.1 en stund til. Håper at de kan levere før jul Canon har selv sagt, at de håper å være ajour sånn rundt jul. Men det er en stund siden, og pr. i dag har Canon 2500 restnoterte Canon EOS 300D på bestilling. Skal godt gjøres å få det ut innen jul om ikke noe drastisk skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå