CrabHabit Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hei, Jeg har merket i det siste at jeg bruker stasjonær PC'en min mindre og mindre og sitter nå i en vurderingsfase på om jeg skal selge den eller ei. Problemet ligger i at jeg ikke har helt fulgt med på hvordan komponenter har foreldet seg i det siste og hva mine nåværende kunne ha vært verdt. PC'en er bygd opp av: EVGA GTX 780 Ti Classified Intel i7-4770K AsRock z87 OC Formula Intel SSD 330 180GB Samsung HD103SJ 1GB x2 Antec Kuhler H2O CPU Kjøler Corsair RM850 PSU Define R4 Kabinett Takker så meget på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Legg den ut for 12.000,- på Finn og godta et par tusen mindre. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 12? Damn .. Ville sagt 6-7 kanskje Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Du så at jeg skrev "på Finn" Regner med at TS vil ha mest mulig penger så det er verdt et forsøk og det skader ikke å få enda en annonse inn i luring-tråden. Edit; Og folk som driver med skambud vet ofte ikke hva de betaler for. Legger man den ut altfor høyt så er det en dust som liker å sende ut skambud som tror 12.000,- er innafor rimelighetens grenser og byr 7.000,- Endret 11. september 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Tja jeg hadde ikke betalt mer en 7000 for den. Men... Mulig å være heldig å selge den for 9000. Jeg var UBER heldig og fikk solgt min laptop G751 (gtx980m) for 10800kr. 2 dager senere så kom den nye multicom laptopen med gtx1070 til salgs for 11000 xD Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Ikke hør på drittsekkene, men selg til en pris som du har samvittighet til. Pris på brukte ting er ikke hogget i stein, men det fins grenser for alt. Å selge ting til nærmere dobbel pris, det gjør ikke anstendige menesker. Det er umoralsk å grovt utnytte andre menneskers uvitenhet. 2 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Det er slike som dere som får alle idiotene til å legge ut ting på finn til tilnærmet ny pris. Så må de vente i 6 måneder før de innser at de har priset det for høyt, og må selge med enda mer tap. Det er svært få på Finn.no som betaler overpris lengre, nå som vi har så mange nettsider som prisguide osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå