M4ds Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg kjøpte meg nylig en PC fra komplett, og det fulgte visst ikke med trådløst wifi-mulighet i pcen. Derfor må jeg kjøpe meg en adapter slik at jeg kan få det trådløst på PCen. Jeg bestilte derfor en TP Link AC600, men hadde store problemer med å game, da jeg fikk random lag spikes som gjorde det umulig å spille. Derfor sender jeg denne tilbake igjen, og kjøper en annen. Hva anbefales å kjøpe? Hva skal jeg egentlig se etter for å få trådløst nett uten lag spikes? Og det er da ikke noe langsiktig alternativ å bruke kablet nett for å spille, så derfor må jeg ha wifi Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Sett inn et skikkelig kort, ASUS er bra. Har et av de røde selv og har aldri vært noe problem, husker ikke akkurat hvilket men tror det er det som koster 499,- på tilbud nå. https://www.komplett.no/category/10273/nettverksprodukter?subcategory=10279_Nettverkskort&manufacturer=ASUS&cnet=Grensesnittsdatabuss-type_A00302%20%20%C2%A7PCI%20Express 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hvis man krever max ytelse til gaming, så er det bare én ting som gjelder: Kablet nettverk. Regner med at der er snakk om stasjonære PC. Noe av det viktigste da er å få antenne(-ne) unna den store metallboksen som vil skjerme for radiobølgene. Mulig USB-dingsen hadde fungert bedre hvis den satt i USB-skjøteledning og ble hengt høyere opp på veggen. ASUS PCE-AC68 er en bra løsning (hvis man ikke gidder å bruke kabel) fordi det er mye bedre antenner enn en knøttliten USB-dings og i tillegg er det mulig å flytte antennene vekk fra metallkabinettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå