Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Tid for ettertanke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Du er faktisk inne på noe for selv for en ateistisk gudsfornektter som meg føles det av og til godt å komme inn i det svale halvdunkle som ofte finnes inne i kirker og katedraler. Kanskje burde jeg helst bruke gudfornekter framfor ateist om meg selv for får dager før jul i 1972 satt jeg i det ringe hjem av en aktet hindufilosof i byen Bhuj i Gujarat i India da han spurte om jeg var kristen mens jeg svarte at jeg var ateist. Da sa han: "Vi hinduer sier at ateisten er den som tror mest på Gud fordi han tror på seg selv og mennesket selv er en Gud." Jeg skrev ikke så mye om bildet - eller kanskje likevel? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Du er faktisk inne på noe for selv for en ateistisk gudsfornektter som meg føles det av og til godt å komme inn i det svale halvdunkle som ofte finnes inne i kirker og katedraler. Kanskje burde jeg helst bruke gudfornekter framfor ateist om meg selv for får dager før jul i 1972 satt jeg i det ringe hjem av en aktet hindufilosof i byen Bhuj i Gujarat i India da han spurte om jeg var kristen mens jeg svarte at jeg var ateist. Da sa han: "Vi hinduer sier at ateisten er den som tror mest på Gud fordi han tror på seg selv og mennesket selv er en Gud." Jeg skrev ikke så mye om bildet - eller kanskje likevel? Roar Kanskje den beste attest jeg kan for bildet Roar. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Stemningsfullt. Fin bruk av lys, skygger og s/h. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Ligner ikke din stil dette Ragnar med flott stemning i dette bildet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Stemningsfullt. Fin bruk av lys, skygger og s/h. Takker, fotograferer mest i farger men ser av sv/hv i noen tilfeller kan gi vel så bra resultat. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Ligner ikke din stil dette Ragnar med flott stemning i dette bildet. Litt uvant ja, men greit å bevege seg i litt ukjent terreng også. Har nok mye å lære her men det er viktig å forsøke. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Et godt foto dette Ragnar. Vi trenger alle litt fred og ro og et sted for ettertanke. For noen er kirka dette stedet, for andre kan det like godt være ute i guds store katedral. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Et godt foto dette Ragnar. Vi trenger alle litt fred og ro og et sted for ettertanke. For noen er kirka dette stedet, for andre kan det like godt være ute i guds store katedral. Gode og kloke ord fra deg Helene, takker så mye for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Flott levert. Du har maktet å sette elementene sammen på en fredfull talende måte. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Flott levert. Du har maktet å sette elementene sammen på en fredfull talende måte. Mvh Ibn Fin kommentar Ingvald, takker for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg