JKJK Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 mulig dette har vært tatt opp mange ganger før, men.... er det virkelig ingen enklere måte å slette en feilpost på enn å gå inn på kontrollpanelet??? Dette var mye enklere på det gamle forumet. Vil ellers si at jeg liker det nye veldig godt ...men det har sine småbugs Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Som bruker kan du ikke slette poster - bruk heller rapporter-knappen eller rediger innlegget ditt slik at det klart framgår at det skal slettes. Og ja: dette har vært tatt opp før. Mange ganger. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vil ellers si at jeg liker det nye veldig godt ...men det har sine småbugs Hvilke bugs? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Mener det gikk an å slette med en gang dere fikk Invision opp og kjørte. Jeg som husker veldig feil..? Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 skulle vært en sletteknapp ja. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Som sagt - brukere har ikke tilgang til å slette egne poster, og det vil dere heller ikke få. Begrunnelse finnes i andre tråder som omhandler dette. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Mener det gikk an å slette med en gang dere fikk Invision opp og kjørte. Jeg som husker veldig feil..? Nei det er korrekt. Det ble stoppet etter en bruker slettet 70 tråder med veldig mange bra replies. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det er ikke snakk om å slette tråder, men å slette enkeltinnlegg hvis ingen andre har svart, slik som vi kunne før med phpBB Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Det er ikke snakk om å slette tråder, men å slette enkeltinnlegg hvis ingen andre har svart, slik som vi kunne før med phpBB akurat! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Det er ikke snakk om å slette tråder, men å slette enkeltinnlegg hvis ingen andre har svart, slik som vi kunne før med phpBB akurat! Det savner jeg også. Det er så irriterende når man ved en feil poster helt feil og gjerne skulle ha slettet innlegget. Endret 27. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vel når vi snakker om bugs... Eg mistet de ARKIVERTE meldingene mine, i tranferern. dvs. De meldinene som eg lagret ekstra for å ta vare på dem! invision ser ut til å funke bra ellers... Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dessuten vil det bli mindre arbeid for moderatørene på denne måten... Eller? Håper dere tar til vett og gir oss rettigheter til å slette egne innlegg hvis ingen andre har svart etter deg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 og en ting til.... før dere byttet forum var det en direkte link for å unsubscirbe fra spesifisert tråd... den er også borte! kjiiiipt..... Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 og en ting til.... før dere byttet forum var det en direkte link for å unsubscirbe fra spesifisert tråd... den er også borte! kjiiiipt..... Gjøres i kontrollpanelet. Kontrollpanel - > Vis emner/forum (under abbonenter) - > fjern de du ikke vil abbonere på lenger. Mye mer praktisk (min mening) Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 eller bare klikke på linken i mailen når den kommer. Da slipper du tilogmed å laste forumsidene Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 eller bare klikke på linken i mailen når den kommer. Da slipper du tilogmed å laste forumsidene riktig! sitter på isdn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå