gustav Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har kjøpt meg ekstra harddisk og ønsker å flytte/bytte drive letter f.eks fra c: til h: hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
ebbhead Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis du går i control panel/computer management/disk management så skal det gå ann å bytte bokstav på volumene der. men det går ikke å bytte bokstav på C. Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kontrollpanel-Administrative Verktøy-Datamaskinbehandling-Diskbehandling Høyreklikk på partisjonen eller cd-rommen du vil forandre stasjonsbokstav på. Bukks Lenke til kommentar
ebbhead Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Argh! rettelse: skal være control panel/administrative tools/computer management/disk management. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Takk! Det gjorde susen! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Heh, jeg spurte etter det samme en gang, fordi jeg hadde OS-disken som D: og en annen som C: og en herlig miks på resten av partisjonene og dvd-rom/cd-brenner. Fikk tips om å gå inn i registry og endre verdier der. IKKE LURT! Var småmistenksom og litt nervøs da jeg restarta og det hadde jeg god grunn til. Da blei det reformattering vøtt! Så nå tusler datan min med en D: som OS-disk Moral: Ikke tull med registry når det gjelder C:disk Endret 27. november 2003 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå