jarle-60 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Is Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Det mørke feltet nede til venstre stjeler mye ufortjent oppmerksomhet da jo svart er vår sterkeste farge. Jeg scrollet ned og dekket over det for å finne et fint utsnitt med god dybdefølelse. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Det mørke feltet nede til venstre stjeler mye ufortjent oppmerksomhet da jo svart er vår sterkeste farge. Jeg scrollet ned og dekket over det for å finne et fint utsnitt med god dybdefølelse. Roar Har prøvd å legge inn hvit bakgrunn men det virker ikke! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Ser ut som om en er i et isøde, men fullt så ille er det vel allikevel ikke ? Lav kameravinkel, som for øvrig passer godt inn her kan gi det inntrykket. Roar nevner dette med det svarte feltet nede til venstre som trekker til seg oppmerksomhet. En lys bakgrunn vil vel egentlig forsterke dette mens en mørk bakgrunn vil dempe , tror jeg. Liker jeg bildet ditt godt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Ser ut som om en er i et isøde, men fullt så ille er det vel allikevel ikke ? Lav kameravinkel, som for øvrig passer godt inn her kan gi det inntrykket. Roar nevner dette med det svarte feltet nede til venstre som trekker til seg oppmerksomhet. En lys bakgrunn vil vel egentlig forsterke dette mens en mørk bakgrunn vil dempe , tror jeg. Liker jeg bildet ditt godt. Mvh Ragnar Takker Ragnar, det svarte er svart lava sand og bør etter min mening absolutt være med. Men får ikke gjort så mye med bakgrunn da den ikke vil det samme som jeg vil. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Flott bilde synes jeg, det svarte plager ikke meg Jeg satt på en mellomgrå bakgrunn og synes det ble bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg